Wednesday, October 31, 2007

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ


Αύριο, στις 1 του Νοέμβρη, αφήνω την Στοκχόλμη και μέσω Μιλάνου κατεβαίνω στην Θεσσαλονίκη.
Δυο νύχτες αργότερα συνεχίζω για το Καλοχώρι Σερρών, το χωριό μου, και λίγο αργότερα για την Έδεσσα, όχι μόνο για τις ομορφιές της αλλά για να επισκεφτώ και την αμέσως προηγούμενη στην σειρά, το νούμερο 10, αδελφή μου που κατοικεί εκεί.

Αργότερα θα προχωρήσω πιο βορειοανατολικά για να επισκεφτώ την ανεψιά μου, Πολυξένη, που ο μεγάλος έρωτας προς τον Θοδωρή την οδήγησε στην Αλεξανδρούπολη για να κατοικήσει εκεί.

Αφότου τελειώσω από την Βόρεια Ελλάδα (προτιμώ να την αποκαλώ έτσι παρά Μακεδονία) συνεχίζω για τη Νότια Ελλάδα, για την Αθήνα, για να επιστρέψω από εκεί στην Στοκχόλμη.

Σκέφτομαι να «πάρω άδεια» και από το Laptop καθώς και από το Internet επομένως δεν θα ανεβάζω κείμενα.
Τα βιώματά μου, ωστόσο, θα σας τα διηγηθώ εφόσον επιστρέψω – μετά τις 27 του Νοέμβρη.

Κάτι που θα ήθελα, τώρα που θα βρίσκομαι στην Ελλάδα, είναι να έρθω σε επαφή με τον ελληνικό μπλογκόκοσμο και αν γίνεται κάποια εκδήλωση, ή οτιδήποτε άλλο στον χώρο αυτό, ρίξτε μου ένα τηλεφώνημα στο 6976-520083 να παρευρεθώ κι εγώ.
Σας ευχαριστώ!

... και καλή διαμονή στην Ελλάδα μου... μου εύχομαι.