Tuesday, February 19, 2008

ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ ΜΩΡΕ....


Σ' έναν αναγνώστη μου θέλω να δώσω όλα μου τα συγχαρητήρια επειδή στην ηλικία των 57 προσπαθεί να μάθει τον κόσμο του υπολογιστή και το χάος του internet.

Διαβάζοντας το κειμενάκι που σήμερα μου έστειλε με mail: jia sou simela mou ti kanis ise kala kathe mera diava zo to blog mou aresoun kai emis kala ixa ligo gripi jia fto den akoustika pola filia sagapo poli καταλαβαίνετε ότι ίσως ούτε καν το δημοτικό σχολείο έχει βγάλει!
Ή ότι δεν πήγε σε σχολείο εδώ, στην Σουηδία, διότι από εδώ είναι ο συγκεκριμένος αναγνώστης!

Δεν γράφω περί τίνος πρόκειται - που κατά καιρούς μου στέλνει κάποια mail - διότι το θέμα δεν είναι το ίδιο το πρόσωπο αλλά η διάθεση και ο αγώνας του για μάθηση και για προσωπική εξέλιξη!
Ξέρω ότι κάθεται μπροστά στον υπολογιστή των παιδιών του και μόνος προσπαθεί να μάθει να εξοικειωθεί με το διαδίκτιο!

Κάπως έτσι είχα ξεκινήσει κι εγώ πριν περίπου δεκαετίας...

Συγχαρητήρια και πάλι καλέ μου αναγνώστη!
Κι εγώ σ’ αγαπώ - περισσότερο επειδή δεν τα βάζεις κάτω!!!
Συνέχισε τον αγώνα σου και μη ξεχνάς ότι ο δρόμος για την Ιθάκη έχει περισσότερο ενδιαφέρον από την ίδια την Ιθάκη!!!!
Fortsätt utvecklingen!!!

ΥΓ: λεω μόνο ότι πρόκειται περί γυναίκας κι εμείς οι γυναίκες, πώς να το κάνουμε, ήμαστε περισσότερο θηρία στις αποφάσεις μας!!! Αρκεί να τις παίρνουμε...