Thursday, April 3, 2008

ΨΑΧΝΩ ΤΡΟΠΟ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑΣ...


Όχι κι έγραφα πρωτόκολλο μέχρι τώρα όπως με ρωτούν με mail!
Άλλα πράγματα έκανα και μεταξύ άλλων έπαιζα και μ' ΑΥΤΟ!
Κοπιάστε να δείτε το καινούργιο μου παιχνίδι!

Ξέρετε τι γίνεται με τον μελλοθάνατο, ε;
Λίγο πριν πεθάνει γίνεται ζωηρός και κοτσανάτος και μετά από λίγο πάει για να συνεχίσει αλλού...

Κάπως έτσι με βλέπω κι εμένα - όχι βέβαια να πεθάνω εγώ αλλά με την πληθώρα των blog μου κάτι βλέπω να γίνεται.
7 έχουν γίνει με το καινούργιο.! Το ποντιακό μου το είδατε;

Ε, λοιπόν μάλλον πλησιάζουμε προς το τέλος! Απλά τον τρόπο και τον χρόνο δεν έχω εντοπίσει ακόμα και αυτά μάλλον ψάχνω!

Κι επειδή όποιος ψάχνεται πάντοτε κάτι βρίσκει ευελπιστώ ότι κι εγώ θα τον βρω!
Τον τρόπο του πεθαμού και του αποχωρισμού από τα 7 μου blog!

Αν εσείς γνωρίζετε κανέναν ανθρώπινο τρόπο ευθανασίας ειδοποιείστε με...

(δεν ξέρω γιατί το πουλί δεν πετά... από εκεί που το πήρα πετά χαριτωμένα αλλά τώρα δεν θυμάμαι πού το βρήκα)