Saturday, March 3, 2007

Προσόντα και από "άγριες" διαδηλώσεις...


Ίσως αναρωτιέστε γιατί δεν γράφω κάτι για τον «χαμό» που γίνεται στην Κοπεγχάγη, αφού, υποτίθεται, η Δανία είναι δίπλα μου...και θα σας το εξηγήσω!

Δεν γράφω επειδή δεν ξέρω καλά – καλά τι συμβαίνει εκεί κάτω!
Ξέρω ότι γίνεται ένας «χαμός», με νέους και αστυνομία εμπλεκόμενους, τα βλέπω, άλλωστε, στην TV αλλά δεν γνωρίζω τον λόγο...

Ίσως η προϊστορία της υπόθεσης να είναι αυτονόητη και ίσως «όφειλα» να την γνωρίζω! Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που τα ΜΜΕ, εδώ, «παραλείπουν» να εξηγήσουν το θέμα από την αρχή και από την ρίζα του!
Να, όμως, που εγώ δεν τα ξέρω!

Από περιέργεια ήθελα να δω τι ξέρει ένας σουηδός για την υπόθεση και τηλεφώνησα σε μια φίλη!
Ξένη είμαι, λεω, ίσως και να μου... ξέφυγε το θέμα, ας δω, λοιπόν, τι ξέρει ένας σουηδός, διότι εδώ που τα λέμε και στο Internet πολλές πληροφορίες δεν βρήκα!
(Η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα να την ψάξω πολύ την υπόθεση ...)

-Α, μπα, μη νομίζεις... ούτε κι εγώ ξέρω τι ακριβώς συνέβη παλιά, με καθησύχασε αυτή!

Προσθέσαμε τις γνώσεις μας και μαζί καταλήξαμε στο ότι πρόκειται για νέους με ριζοσπαστικές τάσεις και «προσόντα», που μένουν τζάμπα, νομίζω, σε ένα κτίριο στην Κοπεγχάγη!
Επειδή το κτίριο αυτό πρέπει τώρα να εκκενωθεί και να πουληθεί επιμένουν αυτοί και φωνάζουν ότι θέλουν να συνεχίσουν να μένουν τζάμπα...

Ότι κάποτε, το 2000, πουλήθηκε το κτίριο στους νέους με μια συμβολική τιμή 1 κορόνας!
Αλλά ήρθε τώρα η ώρα που τα αστεία τελείωσαν και που η πραγματικότητα λεει ότι τέτοια κτήρια κοστίζουν!
Και κοστίζουν, όχι ότι κι ότι!

Αποτελειώνοντας η φίλη μου είπε: Να, είναι νέοι, άρρενες επί το πλείστον, που θα βάλουν τα "κατορθώματά" τους αυτά και στο CV τους, για να πάρουν αύριο - μεθαύριο και θέσεις διευθυντών και προέδρων... και θα λενε: μα τι χαζοί ήμασταν, τότε, σαν νέοι...!

Αν εσείς γνωρίζετε την υπόθεση καλύτερα πέστε την με απλά λόγια και με 2-3 σειρές στο sumelaki@hotmail.com