Thursday, March 8, 2007

Αν και γυναίκα... sorry γυναίκες!


Από χθες ακούω και διαβάζω θέματα που αφορούν τις γυναίκες, ακόμα και εγώ η ίδια έχω σχολιάσει στο σουηδικό μου blog, κείμενο που διάβασα και που αφορά τις γυναίκες και τη θέση τους στα Διοικητικά Συμβούλια, μα άργησα να συνειδητοποιήσω ότι πρόκειται για την Ημέρα της Γυναίκας!

Τις προάλλες, την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας, έγραψα πόσο άργησα να αντιληφθώ ότι επρόκειτο για γιορτή!
Και μάλιστα για πολύ μεγάλη γιορτή!

Δεν ξέρω πού οφείλεται αυτό το να ξεχνώ τελείως αυτά που άλλοι με τόση λαχτάρα περιμένουν!
Γεγονός πάντως είναι ότι ποτέ δεν με συγκίνησαν ιδιαίτερα έθιμα, συνήθειες, γιορτές, τυπικότητες, ιεροτελεστίες κλπ., και αν κάποια μέρα «τιμωρηθώ» γι αυτό φαντάζομαι να τα καταφέρω να τα αντιμετωπίσω τότε!

Ο Donald Trump, ο αμερικάνος μεγιστάνας, έρχεται στο μυαλό μου πάντα όταν αναρωτιέμαι γιατί ούτε οι γιορτές ούτε οι διακοπές με συγκινούν!
Ούτε κι αυτός κάνει διακοπές μα ούτε και σε γιορτές παίρνει ελεύθερο!
Δουλεύει συνεχώς τον άκουσα μια μέρα να λεει!

Ζητώ συγνώμη, λοιπόν, από τις γυναίκες που αν και γυναίκα κι εγώ δε βγαίνω τούτη τη μέρα για διασκέδαση και ξεφάντωμα!
Ζητώ συγνώμη που ούτε για διαδηλώσεις και κραξίματα για να μας ακούσει η ανδροκρατία έχω βγει ποτέ.
Ζητώ συγνώμη που ούτε καν σε γυναικείες Οργανώσεις, Ενώσεις... και σε όλα αυτά απ’ όπου οι γυναίκες προσπαθούν να «ακουστούμε» έχω συμμετάσχει ποτέ.
Όσο κι αν πολλοί πιστεύουν πως είμαι αυστηρή και απαιτητική!