Thursday, March 1, 2007

Shak-ίστικη πάλι η Ελλάδα μας;


Βρε, να πάρει η ευχή, πάλι κουνιστή Ελλάδα θα στείλετε στην Eurovision;
Ακόμα του Σάκη Ρουβά τα κουνήματα στο Istanbul δεν σταμάτησαν ούτε και της
Ελενίτσας τού νούμερου 1!

Άκουγα τον Στέφανο Διαμαντόπουλο στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και το αυτί μου πήρε ένα κουνιστό και λυγιστό (shakίστικο) μουσικό κομμάτι και αν κατάλαβα καλά αυτό είναι να πάει για διαγωνισμό!

Θα μου πεις έχει και τίποτα άλλο η χώρα μας να προσφέρει στον μουσικό χώρο;

Μια Ελλάδα στην οποία τα κοριτσόπουλα έχουν μάθει να σπαν τραπέζια και καρέκλες θέλοντας να δείξουν τα κορμάκια τους εκεί πάνω... τι να λεμε τώρα;
Τι να μας δώσουν αυτά τα παιδιά αφού ο πρώτιστος σκοπός είναι να ελκύσουν τον άντρα χορεύοντας και χρησιμοποιώντας το κορμί και τα κουνήματά τους! Αντί για το μυαλό και τα άλλα χαρίσματά τους!!!

Βλέπετε πώς φαίνονται τα υπόλοιπα της Οθωμανικής νοοτροπίας, όπου γυναίκες χορεύουν μπροστά στον Αφέντη τους;
Αυτήν την εικόνα ακριβώς έχω μπροστά μου όταν βλέπω τα κορίτσια να λυγίζουν τα κορμιά τους και να τα κάνουν φιδίσια...

Όχι, δεν κάνω την πάπια! Ούτε πλύνω τας χείρας μου διότι κι εγώ με παρόμοιο τρόπο ήθελα να ελκύσω την προσοχή του άντρα! Τότε! Παλιά! Πριν κάποιες δεκαετίες...

Ξέφυγα, όμως,... άλλα ήθελα να πω, για τραγούδια και Eurovision.
Αλλά τι να πω και γι αυτήν αφού δεν την παρακολουθώ καν, οπότε είπα γι αυτά που με πονούν!
Έτσι μου βγήκε, που λεει και ο φίλος μου Ιάκωβος...

Να, αυτό το καλό έχουν τα blog, ούτε διευθυντές ούτε αρχισυντάκτες να μας κάνουν κουμάντο για το τι θα πούμε... για το τι θα γράψουμε... για το ότι ξεφύγαμε απο το θέμα...
Στο κάτω - κάτω επιτρέπουμε και το θέμα να μας "ξεφύγει"... και να μας παει όπου θέλει αυτό!