Saturday, September 22, 2007

Θέλει δουλειά πολύ....


Τον τελευταίο καιρό παίζεται ένα ενδιαφέρον διεθνές παιχνίδι μεταξύ Σκανδιναβίας (βόρειες χώρες), Αραβικών κρατών (Qatar και Dubai - οι δυο ανταγωνιστικές πλούσιες αραβικές χώρες), Αμερικής και Αγγλίας που αφορά τα χρηματιστήριά τους (OMX, Nasdaq... κλπ.), και από χθες κάθομαι στα καρφιά και θέλω να γράψω γι αυτό αλλά φοβάμαι πως οι αναγνώστες μου θα αρχίσουν τα παράπονα!!!
«Άσε, μωρέ, αυτά τώρα και γράψε μας για σένα και για το πώς αντιμετωπίζεις τον καρκίνο» συνηθίζουν να μου λενε διότι «τέτοια πράγματα, χρηματιστήρια, οικονομία, επενδύσεις, και βλακείες, εμείς δεν καταλαβαίνουμε...!»

Και τι να γράψω για τον καρκίνο; Αυτόν τον έχω ξεχάσει κιόλας και σπάνια τον σκέφτομαι!
Πριν 3 εβδομάδες έχω κάνει την τελευταία από τις 6 χημειοθεραπείες - άλλες με ταλαιπώρησαν λιγάκι άλλες καθόλου, μα καθόλου, και στις 10 Οκτωβρίου ξεκινώ την επόμενη θεραπεία, την λεγόμενη Herceptin! Επειδή ο τύπος του καρκίνου (μαστού), γι αυτούς που δεν ξέρουν το ιστορικό, ΗΤΑΝ, λεει, επιθετικός!
ΗΤΑΝ, έμαθα να λεω διότι θέλω να πιστεύω ότι με την μαστεκτομή, που έχει γίνει στις 27 Μαρτίου 2007, έχουν εξαφανιστεί όλα τα κομμάτια του.

Εν τω μεταξύ έχω πνιγεί κυριολεκτικά στα μεταφυσικά και στα πνευματικά και στις ένα σωρό θεωρίες που ο κάθε ένας ασκεί για την προσωπική του υγεία και αναρωτιέμαι ποια από όλες αυτές τις θεωρίες θα επιλέξω εγώ. Ψάχνω να βρω αυτό που ταιριάζει σε μένα και όχι σ’ όλους αυτούς που προσπαθούν να με πείσουν.

Δεν πείθομαι εύκολα εγώ – δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο είναι καλό ή κακό, και αυτό το βλέπω και στο ότι ούτε οι εκκλησίες και οι παπάδες μ’ έχουν πείσει πως θα με βοηθήσουν να επικοινωνήσω με τον Παντοδύναμο.
Διότι κάτι Παντοδύναμο υπάρχει - αυτό δεν μπορώ να το αμφισβητήσω, τον τρόπο επικοινωνίας με ΑΥΤΟ αμφισβητώ!
Ωστόσο όλες τις θεωρίες τις ασπάζομαι και πιστεύω ότι η κάθε μια από αυτές βοηθά όταν πραγματικά την πιστεύεις!

Ιδέα δεν είχα ότι υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι να ασχοληθείς με τον εσωτερικό εαυτό σου και με τον ψυχικό και πνευματικό σου κόσμο!
Πάντως, ψάχνοντας τον τελευταίο καιρό ένα πράγμα έχω αντιληφθεί: Το ότι εγώ προκάλεσα τον καρκίνο και ότι μόνον εγώ θα βρω τις ΒΑΘΙΕΣ αιτίες για να βοηθήσω στο να μην επανέλθει!
Και αυτό απαιτεί ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ... αλλά εμείς δεν κολλάμε στην δουλειά και προχωράμε στον αγώνα!