Thursday, September 27, 2007

Οι τσαρουχοφορεμένοι, βρακοφορεμένοι, βιαστές τούρκοι!!!


Δεν ξέρω ποια εικόνα για τους τούρκους σας δώσανε εσάς τα σχολικά ιστορικά βιβλία αλλά εγώ τους είχα φοβηθεί. Τους φοβόμουν και τους μισούσα.
Τους έβλεπα νοερά τσαρουχοφορεμένους, κουκουλοφορεμένους, μαυροβρακοφορεμένους, μαχαιροβγάλτες, σπαθοβγάλτες, βιαστές, κακοποιούς, σκυθρωπούς... με άλλα λόγια, όλα τα απαίσια με τα οποία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ένας άνθρωπος.

Με αυτή την εικόνα άφησα την Ελλάδα, 20 ετών τότε, και με τρένο ταξίδευα για ένα χωριό της Γερμανίας, κοντά στην Φρανκφούρτη, όπου έμεναν 4 από τα αδέλφια μου.

Στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής ήθελα να ρωτήσω συνεπιβάτες για να επιβεβαιωθώ αν η στάση όπου θα κατέβαινα ήταν η επόμενη ή η μεθεπόμενη!

Τρις τέσσερις θέσεις πιο πέρα κάθονταν δυο ευπρεπείς κύριοι συζητώντας χαμηλόφωνα οπότε σηκώθηκα να ρωτήσω αυτούς.
Μα σαν τους πλησίασα αντιλήφθηκα πως μιλάν τουρκικά και κοντοστάθηκα προσπαθώντας να δω αν φοράνε τα τσαρούχια, αν κρατούν τα σπαθιά, αν τα πρόσωπά τους είναι σκυθρωπά - βίαια....

Αφού οι ίδιοι αντιλήφθηκαν ότι ήθελα κάτι, γι αυτό και τους είχα πλησιάσει, προθυμοποιήθηκαν να με βοηθήσουν αυτοί.
Και όταν μου απάντησαν ότι και αυτοί στην ίδια στάση θα κατέβαιναν επομένως θα μπορούσα να τους ακολουθήσω κοκάλωσα!
Φοβήθηκα μήπως μου χώσουν από μια μαχαιριά ο καθένας στα πλευρά μου και άργησα να τους ευχαριστήσω ότι δεχόμουν την πρότασή τους.

Αφότου κατεβήκαμε από το τρένο τους ακολουθούσα με ένα βήμα πιο πίσω έτοιμη να το βάλω στα πόδια σε περίπτωση που....

Ίσως νομίζεται πως υπερβάλω μα οι σκέψεις στο μυαλό μου, και οι εικόνες από τότε, είναι ακόμα ζωντανές και τώρα εν συντομία καταγράφω πώς το βίωσα εκείνο το βράδυ....

«Εδώ είναι η διεύθυνση που θέλεις», μου είπαν σε λίγο, κι εγώ, μην περιμένοντας να φτάσουμε τόσο σύντομα, νόμισα ότι τον βιασμό είχαν στο μυαλό τους....

Να πω και την σημαντική λεπτομέρεια ότι πολλά περί του ταξιδιού δεν γνώριζα επειδή, για πολλούς και διάφορους λόγους, πήγαινα στα αδέλφια μου εν αγνεία τους...

Να, λοιπόν, τι μας έχει κάνει «η ιστορία» που φυτεύει μέσα μας το μίσος!
Αμφίπλευρο το κακό διότι το ίδιο παθαίνουν και οι τούρκοι!