Tuesday, February 27, 2007

Δουλειά χαρά, όλοι μαζί στη δουλειά!


Όπως βλέπετε, άλλαξα το στιλ στο blog μου!
Σκοπός μου είναι να λαμβάνω σχόλιά σας με mail στο sumelaki@hotmail.com και όχι όπως πριν.
Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρη αν όντως τα κατάφερα και αν τα έφτιαξα έτσι όπως τα ήθελα..
Αυτοδίδακτες ήμαστε, λάθη κάνουμε αλλά δεν τα βάζουμε κάτω και συνεχώς προσπαθούμε...

Επειδή, όμως, την εποχή αυτή συμβαίνουν πολλές αλλαγές στη ζωή μου, και από πλευράς κατοικίας, και από πλευράς καριέρας, και από πλευράς οικογένειας, πλέον δεν προλαβαίνω ούτε να γράφω ούτε και να σχολιάζω όπως έκανα παλαιότερα.

Άλλωστε, το προσέξατε αυτό ήδη.
Την πολυτέλεια του ελεύθερου χρόνου και της οικονομικής ανεξαρτησίας, βλέπετε, δεν την έχουν όλοι, επομένως μπαίνουμε πάλι στον αγώνα!

Δουλειά χαρά... όλοι μαζί στην δουλειά, όπως μας μάθανε και από παιδιά στο δημοτικό να λεμε!
Το λέγαμε μάλιστα τραγουδιστά και χαριτωμένα…

Θα συνεχίσω να σας γράφω, κυρίως για τα γίγνεσθαι στη Σουηδία, απλά λιγότερο συχνά απ’ ότι πριν!

(Το sms το έχω λάβει - ο νοών νοήτω...)