Πήρα επιτέλους Volvo!
Όχι αμάξι, φυσικά, αλλά εταιρία Volvo! Κι έγινα συμμέτοχός της!
Επιτέλους το αποφάσισα!
Μάλλον, επιτέλους έδρασα διότι την απόφαση την είχα πάρει εδώ και καιρό!
Αλλά, να, μια σήμερα θα πάρω μια αύριο τρέχανε οι μέρες κι έτρεχε και η τιμή των μετοχών αυτού, του άτιμου, του Volvo.
Και ξέρετε τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις! Βρίζουμε που αναβαίνει η τιμή, μόνο και μόνο επειδή εμείς δεν έχουμε.
-Αχ, γιατί δεν έπαιρνα μερικές τότε που έκανε 100 κορόνες η μια, λες... πού να τις πλησιάσεις τώρα που έγιναν 560...
Όπως και με τα οικόπεδα!
-Τότε που κάνανε φραγκοδίφραγκα δεν παίρναμε... πού να τα πλησιάσεις τώρα που πήγαν στα ύψη, άκουγα από παιδί να λένε για τα οικόπεδα στην Θεσσαλονίκη!
Βασικά μ’ έσπρωξε το γεγονός της δημοσιοποίησης του Νέου ότι η Volvo έδωσε μια προσφορά για να αυξήσει την ιδιοκτησία της στην Nissan Diesel της Ιαπωνίας, πράγμα που της δίνει την ευκαιρία να διπλασιάζει την κατασκευή φορτηγών.
Αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ασία και ταυτόχρονα να αυξηθεί το δικαίωμά της να αρχίσει να συνδιαλέγεται για συμμετοχή και στην κινέζικη Dong Feng.
Εδώ, είμαστε, λεω κι εγώ!
Πιάσαμε την Ιαπωνία, πιάσαμε και την Κίνα κι έτσι μπήκα κι εγώ στον χορό, μπας και πιάσουμε και την καλή - για τα καλά!
Στο κάτω – κάτω έγινα και συμμέτοχος της Volvo επομένως και Volvο-σουηδέζα!
Λίγο είναι;
Και μόλις τις πήρα άρχισε η κατηφόρα.... βρε, να πάρει η ευχή, συνεννοημένες ήταν;
Αν έχεις τύχη διάβαινε, λοιπόν, και ριζικό περπάτα!
Λενε, όμως και το άλλο, αν χάνεις σε λεφτά κερδίζεις σε αγάπη... :-)
Και ξέρετε τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις! Βρίζουμε που αναβαίνει η τιμή, μόνο και μόνο επειδή εμείς δεν έχουμε.
-Αχ, γιατί δεν έπαιρνα μερικές τότε που έκανε 100 κορόνες η μια, λες... πού να τις πλησιάσεις τώρα που έγιναν 560...
Όπως και με τα οικόπεδα!
-Τότε που κάνανε φραγκοδίφραγκα δεν παίρναμε... πού να τα πλησιάσεις τώρα που πήγαν στα ύψη, άκουγα από παιδί να λένε για τα οικόπεδα στην Θεσσαλονίκη!
Βασικά μ’ έσπρωξε το γεγονός της δημοσιοποίησης του Νέου ότι η Volvo έδωσε μια προσφορά για να αυξήσει την ιδιοκτησία της στην Nissan Diesel της Ιαπωνίας, πράγμα που της δίνει την ευκαιρία να διπλασιάζει την κατασκευή φορτηγών.
Αλλά και να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ασία και ταυτόχρονα να αυξηθεί το δικαίωμά της να αρχίσει να συνδιαλέγεται για συμμετοχή και στην κινέζικη Dong Feng.
Εδώ, είμαστε, λεω κι εγώ!
Πιάσαμε την Ιαπωνία, πιάσαμε και την Κίνα κι έτσι μπήκα κι εγώ στον χορό, μπας και πιάσουμε και την καλή - για τα καλά!
Στο κάτω – κάτω έγινα και συμμέτοχος της Volvo επομένως και Volvο-σουηδέζα!
Λίγο είναι;
Και μόλις τις πήρα άρχισε η κατηφόρα.... βρε, να πάρει η ευχή, συνεννοημένες ήταν;
Αν έχεις τύχη διάβαινε, λοιπόν, και ριζικό περπάτα!
Λενε, όμως και το άλλο, αν χάνεις σε λεφτά κερδίζεις σε αγάπη... :-)