Wednesday, February 21, 2007

Δωροδοκία ή προμήθεια στα Gripen;


Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν ξέρουν να πουλούν!
Έχουν την εντύπωση ότι ξεγελούν τον πελάτη και ότι τον κοροϊδεύουν και δεν καταλαβαίνουν ότι, ο πελάτης, ούτως ή άλλως από κάπου θα το αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί, λοιπόν, να μην το πάρει από σένα... για να βγάλεις κι εσύ ένα μερτικό!

Όχι πως δεν υπάρχουν και ανήθικοι πωλητές που προσπαθούν ναι και καλά να κοροϊδέψουν τον πελάτη...! Έτσι, δίχως λόγο αλλά από κακή σηνήθεια!
Υπάρχουν, όμως, και οι σωστοί και οι ειλικρινείς και μιλώ με προσωπική εμπειρία επειδή η ίδια πουλούσα υπηρεσίες, με Internet και Boradband, και οι πελάτες μου ήταν καταχαρούμενοι με την καθαρότητα και την ειλικρίνειά μου.
Επομένως, η φιλοσοφία ότι πρέπει να κοροϊδέψεις για να πουλήσεις λανθάνει!
Η ειλικρίνεια κερδίζει γι αυτό, άλλωστε, ήμουν και μια από τους δέκα elit - καλύτερους μέσα σε περίπου 500 πωλητές.

Γιατί τα λεω αυτά και σίγουρα λετε ότι καυχιέμαι; Ξέρω ότι πολλοί αντιπαθούν τα καυχήματα και τα «μεγάλα» λόγια...

Το λεω επειδή βγήκε σκάνδαλο με τα σουηδικά Jas Gripen, προϊόντα πολεμικού εξοπλισμού, που παραλίγο να αγοράσει και η Ελλάδα, κάτι που παλιά έχω γράψει και στο Πρώτο Θέμα!

Λένε ότι έχουν γίνει παρανομίες, ότι έχουν πέσει λαδώματα, ότι έχουν αναμειχθεί και άλλες, διεθνείς εταιρίες, ειδικευμένα πρόσωπα, ακόμα και κυβερνητικά μέλη για να γίνει η πώληση αυτών των προϊόντων!
Και επιτέλους να βγουν από τα σουηδικά σύνορα 14 πολεμικά αεροσκάφη (φωτογραφία) και να φτάσουν στην Τσεχοσλοβακία!
Και όχι αγορασμένα αλλά με το σύστημα του leasing....

Και σκέφτομαι, λοιπόν, ότι οι τρεις ρεπόρτερ που κάνανε το ντοκιμαντέρ, που η κρατική τηλεόραση της Σουηδίας έδειξε χθες, χαμπάρι δεν έχουν πώς γίνονται οι πωλήσεις!
Είναι από αυτούς που έχουν μεσάνυχτα στον χώρο αυτό... Και αυτοί και οι αποστολείς τους!

Αν εγώ για να πουλήσω τα ψιλικά – προϊόντα, Internet - Boradband, χρειαζόμουν τα ποσοστά μου, για να ζήσω, τι πρέπει να κάνει η εταιρία κολοσσός SAAB GRIPEN για να πουλήσει τα προϊόντα της, αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχοντας, μάλιστα, σαν ανταγωνιστές άλλους κολοσσούς στον διεθνή χώρο;
Δεν πρέπει να δώσει τα ανάλογα απαιτούμενα ποσοστά για να πουλήσει;

Εμένα δεν με ενοχλεί το γεγονός ότι φύγανε τόσα λεφτά σαν προμήθεια σε πωλητές και πράκτορες, αλλά με ενοχλεί αυτή η ίδια η κατασκευή!
Γιατί να τα κατασκευάζουμε αυτούς τους εξοπλισμούς αντί να προσπαθούμε να φέρουμε την παγκόσμια ειρήνη...

Ήμουν στην «τσίτα» χθες κοιτάζοντας στην τηλεόραση...
Φοβόμουν μην ακούσω και για έλληνες, αφού ήταν να έρθει και ο κ. Μειμαράκης εδώ, όπως μου είπε και κάποιος υπεύθυνος – δεν θυμάμαι το όνομά του, πριν περίπου χρόνο που επισκεφτήκαμε τις κατασκευαστικές βάσεις της Jas Gripen στο Linköping.


Ευτυχώς δεν είπαν τίποτα!