Saturday, May 5, 2007

Έμπνευση στο πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης...


(Όχι, μη νομίζετε ότι πέσανε τα μαλλιά μου, απλά προετοιμασίες κάνω... θα πέσουν, όμως, πού θα παει; σε κάνα μήνα θα το δούμε κι αυτό)

Μου γράφει ανιψιά μου από Ελλάδα και λεει ότι η σόγια, που τόσο την παινεύω, ίσως μας βγει και καρκινογόνα!
Άλλο πάλι τούτο...
Αλλά και τι να πιστέψουμε αφού οι έρευνες γίνονται πάντα σύμφωνα με την παραγγελία αυτών που κάτι θέλουν να κερδίσουν από αυτήν;
Πώς να ξέρουμε ποια έρευνα είναι ανεξάρτητη από κάθε συμφέρον για να την πιστέψουμε ακόμα και με κλειστά τα μάτια;

Πάντως μια απλή και λογική σκέψη είναι ότι οι ασιάτες, γιαπωνέζοι και κινέζοι, προσβάλλονται από καρκίνο, μαστού και προστάτη, σπανιότερα από εμάς τους δυτικούς....
Αυτό το common sense εμένα μου αρκεί για να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα και σύμφωνα με αυτό το απλό στοιχείο επιμένω να λεω ότι η σόγια είναι προτιμότερο από τα γαλακτοκομικά για διατροφή.

«Ε, τι να κάνω» απάντησα κι εγώ στην ανιψιά μου.
«Άφησα το Καλοχώρι (Σερρών) με τα καθαρά του χώματα κι έφυγα για να γνωρίσω τον κόσμο, τον μεγάλο και τρανό, και τώρα μου ‘ρχετε να επιστρέψω εκεί και να καλλιεργήσω την διατροφή μου. Έτσι, για να ξέρω τι τρωω!!!

Δύσκολο είναι νομίζετε;
Αλλαγή της πραγματικότητάς μου θα κάνω και εύκολη καθώς είμαι στις αλλαγές ασφαλώς και θα το μπορέσω!
Όχι απαραίτητα και αποκλειστικά στο δικό μου Καλοχώρι να αράξω αλλά σε οποιοδήποτε Καλοχώρι αρκεί να είναι μακριά από τις μολύνσεις των μεγάλων πόλεων!

Για την ώρα ψάχνω τις C-βιταμίνες μου έξω από το πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης, όπου χθες με φίλες και με «πανεπιστημιακή έμπνευση» μαζέψαμε και τσουκνίδες και ραδίκια και λάπατα....

Ορίστε να φαμε της φύσης την τροφή μαζεμένα και μαγειρεμένα από τα χεράκια μου ;-)