Sunday, May 20, 2007

Να μας λείψουν τα φλερτ σας...


Κάτι δεν παει καλά! Κάτι δεν καταλαβαίνω! Τόσα χρόνια δεν μου την «πέφτανε» και τώρα... πέφτουν τα φλερτ αβέρτα!
Με το κιλό!
Έλα Θεέ και Κύριε!
Τι άλλο έμελλε να δούμε!

Βλέπω άντρες που ενώ ποτέ παλιά δεν σήκωναν το βλέμμα τους να με δουν ξαφνικά τώρα μας βγαίνουν και ενδιαφερόμενοι εραστές!

Καλά ρε παιδιά τόσα χρόνια τι κάνατε; Πού ήσασταν;
Δέκα είναι τα ρημάδια!
Δεν είναι ούτε ένα ούτε δυο τα χρόνια που τριγυρνάμε άνευ συντρόφου! Solo! Νέτη - σκέτη!
Τώρα με είδατε όλοι σας;
Και δεν είναι τίποτα με φέρνουν και σε δύσκολη θέση! Ποιον από όλους να διαλέξω;

Μπα, κάτι συμβαίνει...!

Και το πιο αστείο είναι ότι μας φλερτάρουν και οι τέτοιοι... κατάλαβες;
Οι έτσι... οι "κουσουρεμένοι".
Βγάλαμε το βυζί μας, δηλαδή, και νόμισαν ότι "κουσουρέψαμε"!!!
Έλα βρε μ-ο-ι-ν-ί στον τόπο σου!
Πού ΄σαι βρε Χάρη να μας τα πεις γιατί δεν έχω τα διαλυτικά στο laptop μου!

Ίσα – ίσα τώρα είναι που ανέβηκαν οι μετοχές μου, τώρα που πήρα και ΤΟΝ τίτλο!
Τον επιτιμητικό τίτλο ΑΜΑΖΟΝΑ, που σύμφωνα με τον μύθο – ο μόνος μύθος που μ’ αρέσει – αυτές οι μονόστηθες γυναικάρες και πολεμίστριες κατάγονταν από τον Εύξεινο Πόντο.
Πόντια, Αμαζόνα και με ένα βυζί, δηλαδή, έγινα... αντί για «πόντια και με έναν ομάτ»!

Να μας λείψουν τα φλερτ σας, καλοί μου κύριοι!
Κρατήστε τα για πάρτι σας....