Wednesday, June 20, 2007

Η τρίτη σήμερα - παρά το σκάνδαλο!


Δεν μπόρεσα να αποφύγω την έμπνευσή μου πρωί – πρωί, σήμερα, παρά το γεγονός ότι ξεκινούσα για την τρίτη μου χημειοθεραπεία.

Είχα διαβάσει για ένα σκάνδαλο που έγινε με τον υπουργό εργασίας, τον Sven Otto Littorin, και ανήμπορη να αντισταθώ στον πειρασμό ξεκίνησα τελείως απρόβλεπτα να γράφω, για το σουηδικό μου blog, με αποτέλεσμα να ψιλο-καθυστερήσω για την θεραπεία μου...

Οι πανεπιστημιακές του σπουδές, λεει, στηρίζονται σε ένα ανύπαρκτο πανεπιστήμιο εν ονόματι Fairfax University στην Lousiana της Αμερικής!
33000 κορόνες (περίπου 3500 ευρώ) κοστίζει αυτό το συγκεκριμένο πτυχίο από αυτό το συγκεκριμένο ανύπαρκτο πανεπιστήμιο, διαβάζω σε εφημερίδες...!
Είναι δυνατόν να μη το σχολιάσω αφού θα μπορούσα κι εγώ να είχα παραγγείλει κάποιο πτυχίο την στιγμή που βομβαρδίζομαι από e-προσφορές;
Εδώ που τα λεμε και 2-3 πτυχία αν παράγγελνα δεν θα ‘ταν άσχημα!
Στο κάτω – κάτω αξίζει να επενδύσεις γύρω στις 100000 κορόνες και καλού κακού ας υπάρχουν τα πτυχία εκεί!

Κι έτσι έφτασα στο νοσοκομείο τρέχοντας και με την γλώσσα απ’ έξω...
Ε, είμαι και πολύ τυπική στα ραντεβού μου - όταν λεμε στις 10.00 εγώ είμαι εκεί στις 09.57. Είναι ένα πλεονέκτημά μου που αναμφισβήτητα το έχω κληρονομήσει από τους σουηδούς και είμαι πανευτυχής γι αυτό!!!

Μετά την χημειοθεραπεία, λοιπόν, επέστρεψα σπίτι κι όπως και τις άλλες φορές έφαγα πολύ επειδή πεινούσα πολύ, πήρα μετά έναν υπνάκο, αφότου σηκώθηκα πήγα και στον κήπο μας, που σιγά – σιγά παίρνει την μορφή ενός μπαξέ, πότισα αυτά που φύτεψα χθες, μεταφύτεψα και κάποια φυτά που έπρεπε να αραιώσουν, έκανα κι άλλες δουλίτσες και μόλις τώρα επέστρεψα σπίτι....

Πάντως στην υπεύθυνη νοσοκόμα, στην Carin Gustafsson, έχω πει σήμερα ότι δεν είμαι το «καλό κοριτσάκι» που θα ήθελαν να είμαι διότι τα φάρμακα, τα προληπτικά κατά των παρενεργειών που επιμένουν να παίρνω μετά από κάθε χημειοθεραπεία, δεν τα παίρνω!
Μα αφού νιώθω καλά, επιμένω να της λεω... ε, και σε κάποια φάση μου είπε: αφού μέχρι τώρα δεν τα χρειάστηκες ούτε και αυτή τη φορά θα χρειαστείς αλλά ούτε και τις επόμενες τρεις φορές...(3 μου έμειναν)

Επιτέλους!!!
Επιτέλους δέχτηκε την απάρνησή μου!!!
Μα είναι αδιανόητο να τρως χάπια (τα τρων τα χάπια εδώ - δεν τα πίνουν) δίχως να τα χρειάζεσαι....
Φανταστείτε να έπαιρνα 6 φορές, 5 ειδών χάπια επί 3 μέρες, δηλαδή 18 μέρες, για να δηλητηρίαζαν ακόμα πιο πολύ τον εσωτερικό μου κόσμο.... ε, όχι δα!!!

Ο επιμένων νικά, λοιπόν!