Wednesday, June 13, 2007

Ελάτε εδώ για σκανδιναβικές διακοπές....

Διάβασα στο blog του Νίκου Δήμου για τον προβληματισμό του «πού θα πάτε διακοπές» και επειδή έλαβα και μια πρόσκληση σήμερα σκέφτηκα να σας προτείνω εγώ πού να πάτε!
Να ανέβετε στη Σκανδιναβία και να απολαύσετε ένα δροσερό και «ευγενικό» καλοκαίρι!
Ε, δεν είναι και πάντα απαραίτητο να σας τσιγαρίζει ο ήλιος στο αρχιπέλαγος της Ελλάδας!

Έλαβα, λοιπόν, σήμερα, και εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι - Ξένοι Ανταποκριτές στη Σουηδίας, την πρόσκληση να παρακολουθήσουμε για δεύτερη χρονιά το Archipelago Raid.
Πρόκειται για έναν αγώνα με σκάφη Catamaran που διεκπεραιώνετε στο αρχιπέλαγος της Σκανδιναβίας και ανάμεσα στα περίπου 100000 νησιά της.

Ο αγώνας αυτός χαρακτηρίζεται ως εξής:
The race is known as one of the longest non-stop, extreme sailing and orienteering competitions in the world. It brings out some of the best sailors and adventurers worldwide to brave the beauty of the Stockholm, Åland and Finnish arcipelagos.

Πέρυσι ήμασταν περίπου 20 συνάδελφοι και από ένα Pressboat παρακολουθούσαμε το raid αυτό, για πέντε ολόκληρες μέρες....
Δεν περάσαμε και άσχημα διότι με την ευκαιρία αυτή είδα νησιά και νησάκια που διαφορετικά δεν νομίζω να τα έβλεπα...

Λίγα από την περυσινή μας περιπέτεια:
Περίπου έτσι είναι τα νησιά της Σκανδιναβίας! Δεν είναι πανέμορφα με τόσο πράσινο και με τα όμορφα και χαρακτηριστικά τους κόκκινα σπιτάκια;
Εμένα πολύ μ’ αρέσουν! Δε λεω, και τα δικά μας, με τα κατάλευκα σπιτάκια, με εκφράζουν αλλά εκείνη την ξέρα δεν αντέχω να βλέπω...






Και εδώ είναι όπως φαίνονταν τα Catamaran από το σκάφος μας, ανά διαστήματα διότι πολλές φορές τους χάναμε.

Εμείς παίρναμε τον εύκολο δρόμο ενώ αυτοί έπρεπε να περάσουν και ανάμεσα από βράχους, ανάμεσα από Σκύλα και Χάρυβδη, δηλαδή, αλλά συναντιόμασταν σε διάφορα γεύματα και διανυκτερεύσεις...




Δεν συνηθίζουμε να ακούμε το «Αχ τι κρίμα που γεννήθηκα τόσο νωρίς », κυρίως όταν πρόκειται για καμιά μικρούλα γκόμενα ή αντίστοιχο γκόμενο;
Ε, λοιπόν, εγώ σ’ εκείνο το περιπετειώδες ταξίδι άκουσα το αντίθετο!

Βλέποντάς με συνάδελφοι εδώ ξεφώνησαν το εξής: Καλή μας Συμέλα, εσύ μάλλον πολύ αργά γεννήθηκες.... έπρεπε να είχες γεννηθεί κάποια χρόνια πρωτύτερα... τότε που ο Ωνάσης σας κατακτούσε τον κόσμο... έπρεπε να σε είχε ανακαλύψει ο Κροίσος των αιώνων και να ‘σαι σίγουρη ότι ούτε η Τζάκυ ούτε η Μαρία Κάλλας θα τον συγκινούσαν!!!

Μη πείτε τώρα ότι είμαι ψώνιο και φαντασμένη διότι την φαντασία με τον Ωνάση δεν την έκανα εγώ! Δημοσιογράφοι από Πολωνία, Γερμανία, Τουρκία και Σουηδία την έκαναν!
Εγώ νίπτω τας χείρας μου και μεταφέρω μόνο τα λόγια τους...