Thursday, June 7, 2007

Μωρέ μια χαρά τη βγάζω εγώ...


Μη Συμέλα... όχι εσύ Συμέλα... εγώ θα τα πλένω Συμέλα... τι θα φας Συμέλα.... τι θα πιεις Συμέλα... έλα κάτσε Συμέλα...

1- Η Μαρία, με τον μπαξέ / κήπο στην καρδιά της Στοκχόλμης, μου δίνει όλο το ελεύθερο να φυτέψω τα ζαρζαβάτια μου....στο κάτω – κάτω τα τρωμε μετά μαζί!
Καλά, εδώ, σαν Αμαζόνες και οι δυο μας, έχουμε όλη την κατανόηση, την αλληλεγγύη και την αλληλοβοήθεια....

2- Με καλέσανε τις προάλλες σε μια γιορτή μια οικογένεια από τη Συρία.
Πολυκοσμικοί έχουμε γίνει και έχουμε απλώσει τα πλοκάμια μας παντού οπότε δεχόμαστε οποιαδήποτε πρόσκληση - άσε που έχω και την περιέργεια να βλέπω και να μαθαίνω και από διάφορους λαούς και κουλτούρες...

Η κορούλα τους αποφοίτησε πριν μια εβδομάδα από το γυμνάσιο και τέτοια πράγματα τα γιορτάζουμε εδώ, στη Σουηδία, έτσι για να ανθεί το εμπόριο και η υπερβολική κατανάλωση!

Και εκεί με βάλανε να κάτσω στα καλύτερα, να φαω και να πιω τα καλύτερα και να νοιώσω σαν βασίλισσα! Ούτε καν το πιάτο μου με άφησαν να παω στην κουζίνα!!!

3- Καλεσμένη ήμουν προχθές και σε μια ελληνική οικογένεια, με τον γιο τους που αποφοίτησε από το γυμνάσιο, και η γιορτή έγινε στην αίθουσα της ελληνικής κοινότητας στο Rinkeby, για όσους ξέρουν από Στοκχόλμη.

Ούτε ένα πιάτο με άφησαν να κουβαλήσω.
«Απα πα πα πα Συμέλα... είσαι και εγχειρισμένη» - έκανα πρόσφατα και την εγχείρηση με την «πεταλούδα», από όπου θα μπαίνει ο ορός των θεραπειών μου, επομένως είναι και η άλλη μου πλευρά τώρα ευαίσθητη!

Κι έτσι όπου παω με έχουν στα όπα – όπα!
Τέτοιο σέρβις ποτέ στη ζωή μου δεν είχα!
Πάντα εγώ ήμουν η μαγείρισσα και η «σερβιτόρα» των άλλων άλλοτε επειδή το "απαιτούσαν" οι καταστάσεις και άλλοτε επειδή κάθομαι "σε καρφιά» και δεν μπορώ να μένω με σταυρωμένα τα χέρια!
Όταν βλέπω ότι κάτι πρέπει να γίνει αντί να ψάχνω άλλους αρπάζω την υπόθεση στα χέρια μου στα γρήγορα να τελειώνουμε από αυτό!

Αλλά τώρα αλλάζει το σκηνικό, τώρα είμαι καρκινοπαθείς, τώρα με σερβίρουν άλλοι και σκέφτομαι να το «εκμεταλλευτώ» μέχρι όπου παει!

Ίσως είναι και αυτό ένα μέρος της αλλαγής της ζωής μου που πρέπει να κάνω!!!