Friday, October 5, 2007

ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΟΥΦΑΡΑ....

Κάποιοι αναγνώστες μου τρελάθηκαν με τα νούφαρα και σκέφτηκα ότι ίσως θέλατε να δείτε μερικά ακόμα, σε άλλο χρώμα τώρα και από άλλο μέρος της Σουηδίας.


Είναι από έξω από το πανεπιστήμιο της Στοκχόλμης και είναι και φρέσκα, μόλις χθες έβγαλα αυτές τις συγκεκριμένες φωτογραφίες!

Εγώ στην Ελλάδα νούφαρα δεν έχω δει. Θα μου πεις στο Καλοχώρι Σερρών τι να δεις αλλά και τώρα που ταξιδεύω και σε άλλα μέρη της χώρας μας πάλι δεν βλέπω.
Σίγουρα, όμως, για να υπάρχει ένα τραγούδι με νούφαρα, δεν το θυμάμαι τώρα, θα υπάρχουν κι εκεί.


Με τα νούφαρα θυμάμαι πάντα μια παρέα με τρεις – τέσσερις ελληνίδες κυρίες που συνάντησα στο μεγάλο πολυκατάστημα στο κέντρο της Στοκχόλμης, στο ΝΚ.

Τις άκουσα να μιλούν μεταξύ τους ελληνικά και κατάλαβα ότι πρόκειται για τουρίστες - ΜΠΑΜ κάνουν οι έλλληνες τουρίστες και τα καλοκαίρια ακούς εδώ κι εκεί τέτοιους!
Τα' παμε λιγάκι, καταχάρηκαν που συνάντησαν μια ελληνίδα, καταχάρηκα κι εγώ!
Πάντα χαίρομαι όταν βλέπω έλληνες, εγώ, θαρρείς και είναι κάποια μέλη της οικογένειάς μου!

Με ρώταγαν για το ένα με ρώταγαν για το άλλο μέχρι και σε πιο εστιατόρια θα ήθελαν να τις προτείνω να φάνε εκείνο το βράδυ ήθελαν.
Με όλες τις ερωτήσεις τους τα πήγα μια χαρά αλλά στην ερώτησή τους πού να πανε να δουν νούφαρα κόλλησα!!!

Τότε δεν ήξερα καν τι είναι νούφαρο!
Sorry κυρίες μου! Τώρα έπρεπε να σας είχα συναντήσει!