Wednesday, October 10, 2007

Τα λέμε μέσω MAIL…SMS…MMS...BLOG…FACEBOOK...MSN...KINHTOY...ΣΤΑΘΕΡΟΥ


Ήρθε χθες στο σπίτι μου το Colletaki.
Η Colette Van Luik, δημοσιογράφος στην κρατική τηλεόραση της Σουηδίας, SVT. Αυτή που έγινε η αιτία πριν περίπου ένα χρόνο να αρχίσω κι εγώ να ασχολούμαι με blog.
«Να γράφεις, να γράφεις, με τα τόσα που γνωρίζεις θα χαρούν και θα ωφεληθούν οι αναγνώστες σου και πρώτα απ όλους εγώ» μου είπε τότε!
«Τι κι αν δεν γράφεις τα σουηδικά αλάνθαστα – ποιος τα ξέρει τέλεια» επέμενε, κιόλας, και από τότε γράφω!
«Να που σήμερα τα έκανες τέσσερα» έκανε την παρατήρησή της χθες λογαριάζοντας και του Μετανάστη όπου πρόσφατα μπήκα στην, ας το πούμε, συντακτική επιτροπή του!

Φάγαμε με το Colletaki (στην φωτογραφία) τα ήπιαμε, τα είπαμε και, ε, να μην κάνουμε και το uppdate;
Και στα καλά καθούμενα βρέθηκα και με Facebook... σαν να μην είχα αρκετά να κάνω με τα τέσσερα μου blog!
«Θα αποκτήσεις εκεί νέους φίλους αλλά θα βρεις και παλιούς όπως έκανα εγώ...» έλεγε το Colletaki κι εγώ σκεφτόμουν τους κιλκισιώτες, και γενικά τους μετανάστες της ηλικίας μου, που δεν ξέρουν καν να πατήσουν το κουμπί να ανοίξει ένα laptop... άραγε ποιούς παλιούς φίλους θα βρω;

Αχ, βρε Colletaki, σε μπελάδες με βάζεις έλεγα από μέσα μου εγώ αλλά ας είναι, δεν ξέρεις πού θα σε βγάλει κι αυτό, Συμέλα, σκεφτόμουν!

Αυτά, που λετε, με το Colletaki που χθες, μεταξύ άλλων, μου ανακοίνωσε και το ότι δυο μέρες πρωτύτερα παντρεύτηκε!
Ναι, έτσι τσάκα – τσάκα πήγε με τον καλό της, τον Elias, στο δημαρχείο της Στοκχόλμης και κάνανε τον πολιτικό γάμο τελείως μόνοι!

Και φεύγοντας, το κορίτσι μας από εδώ, με αποχαιρέτησε λέγοντας το: και τα λεμε μέσω Facebook τώρα... ή μέσω mail και sms, έτσι όπως μέχρι τώρα συνηθίζαμε!
Ή και μέσω κινητού ή και σταθερού - αυτά τα είπαμε τελευταία!

«Α και μέσω MSN», φώναζα εγώ, χλευαστικά, θα έλεγα, και κατεβαίνοντας αυτή τα σκαλιά απάντησε επίσης χλευαστικά «Αχ, ναι το ξεχάσαμε αυτό....»

Αυτά με τον μοντερνισμό της τεχνολογίας και με την πληθώρα των προϊόντων και των υπηρεσιών της!