Monday, October 22, 2007

ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΑΚΑΠΝΙΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;


27 ολόκληρες μέρες θα είμαι στην Ελλάδα - από τις 1 μέχρι τις 27 Νοεμβρίου.
Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Καλοχώρι Σερρών, Έδεσσα, Αλεξανδρούπολη... και όπου αλλού καταλήξω!

Να, όμως, που οι καπνιστικές συνήθειες των ελλήνων μου διέφυγαν τελείως πριν αποφασίσω να κατέβω τέτοια εποχή! Τώρα που όλοι αμπαρώνονται μέσα στα σπίτια τους και που παρά τους 10-15-20 βαθμούς κλείνουν ερμητικά τα παράθυρα και τις πόρτες!
Χειμώνας, σου λεει!
Με την εποχή παει ο έλληνας κι όχι με την θερμοκρασία!

Και όλοι, μα όλοι στην οικογένειά μου καπνίζουν.
Ακόμα κι εγώ άρχισα τώρα...
ε, έχω κι εγώ τις ανωμαλίες μου - ναι, ναι, το ξέρω, με καρκίνο μαστού δεν πρέπει να καπνίζω αλλά μόνο όταν το αποφασίσει η ψυχοσύνθεσή μου θα το (ξανά)κόψω ότι κι αν λετε εσείς!

Ναι, αλλά εγώ μπορεί να καπνίζω δεν το κάνω, όμως, μέσα στο σπίτι μου!
Ένας άγραφος νόμος μας έχει κάνει, εμάς, εδώ στην Σουηδία, να καπνίζουμε στο μπαλκόνι (έξω) παρά τους ακόμα και –20 βαθμούς!

Και σκέφτομαι, τώρα, πού στην Ελλάδα να βρω μια καθαρή γωνίτσα, μια γωνιά δίχως καπνίλα και μπόχα για ν' αράξω μια στιγμούλα;

και μια και μιλάμε γι αυτό, το τσιγάρο, ας βάλω το μπουφάν και την κουκούλα να βγω στο μπαλκονάκι μου να κάνω κανένα...