Thursday, January 18, 2007

Κεφάλαια χρειάζομαι, ιδέες έχω!


Με το blog αυτό, που το διαβάζουν παγκοσμίως, ή τον μπελά μου θα βρω ή την καλή μου...
Έρχονται τηλεφωνήματα και mail και με παρακαλούν για διάφορα θέματα.

Άλλοι θέλουν να τους βοηθήσω με τα προϊόντα τους, προϊόντα από διάφορους χώρους και brunch – από τουρισμό και γαστρονομία μέχρι και ρουχισμό!
Να τα προωθήσουμε εδώ, στην Σκανδιναβία, ναι, και αργότερα ακόμα και στην Ρωσία...
Σέβομαι πολύ τους οραματιστές επειδή είμαι η ίδια οραματίστρια!

Άλλοι με παρακαλούν να τους βρω δουλειά να έρθουν να δουλέψουν εδώ!
Τους αρέσει η Σουηδία, λενε, και θέλουν να φύγουν από την ζούγκλα της Ελλάδας...

Ελεύθερος επαγγελματίας, όπως είμαι, βρε παιδιά, δίχως την πολυτέλεια του «μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει» μισθού, μη με βάζετε σε πειρασμό...
Μη με βάζετε σε δουλειά αν από την αρχή, ακόμα, δεν έρθετε με κεφάλαια.

Πιστέψτε με έχω κουραστεί από τις ωραίες εμπορικές ιδέες, που το ανήσυχο μυαλό μου συνεχώς κατεβάζει, και από την τρελή μου επιθυμία να τις εξελίσσω σε επιχειρήσεις. Ειδήμονας έχω γίνει στο να τις εξελίσσω αλλά την ρουτίνα της δουλειάς δεν αντέχω και εκεί χρειάζομαι βοήθεια από υπάλληλο...

Έχω και το «πρόβλημα» να δίνω ακόμα και την ψυχή μου όταν ασχολούμαι με κάτι.... και, ειλικρινά με κούρασαν τέτοιες προσπάθειες και δεν είμαι σε θέση να δουλεύω με νέες ιδέες αν από την αρχή ακόμα δεν υπάρχουν κεφάλαια για επιδότηση, χορήγηση, επιχορήγηση... πέστε τα όπως θέλετε.

Αν δεν έχω προϋποθέσεις από την αρχή ακόμα να προσλάβω υπάλληλο, μην έρθετε, σας παρακαλώ, με νέες ιδέες!

Από δαύτες έχω η ίδια. Πολλές, πάρα πολλές!
Κεφάλαια δεν έχω!