Monday, March 10, 2008

ΠΝΙΓΟΜΑΙ!!!! ΒΟΗΘΕΙΑ!!!


Πνίγομαι – πνίγομαι – πνίγομαι!
Σας λεω πνίγομαι στα κείμενα, στις λέξεις, στα λόγια, στις έννοιες, στα σχόλια... όταν εσείς τρέχετε για Καθαρά Δευτέρα και για λαγάνες και δεν αναβαθμίζεται τα blog σας για να έχω να διαβάζω ξεκινώ εγώ ένα καινούργιο blog!!!

Ετούτο: www.metrobloggen.se/simelas

Παναγιά μου πόσα έγιναν τώρα; Πέντε – έξι, ούτε κι εγώ ξέρω!
Έχω χάσει τον λογαριασμό!
Μαζόχας μωρέ έχω γίνει – από τη μια κουράζομαι κι από την άλλη δεν τα παρατάω για να κρατήσω μόνο ένα, έτσι όπως κάνουν όλοι οι σοβαροί άνθρωποι!

Όλη τη μέρα χθες «όργωνα» στον σουηδικό και στον ελληνικό μπλοκόκοσμο και δεν θυμάμαι καν αν είχα φαει!
Αν το ‘ξεραν οι αδελφές μου θ’ άρχιζαν: θεότρελη, ανεύθυνη εμείς λέμε να βάλεις κιλά κι εσύ χάνεις... ευτυχώς δεν ξέρουν από ιντερεντ και δεν με διαβάζουν...

Μάλλον πρέπει ν’ αλλάξει η κατάσταση!
Μάλλον θα λάβω μέτρα για δραστικές αλλαγές... δεν παει άλλο έτσι!

Για την ώρα φεύγω - πολλές προετοιμασίες για την ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσής μας που σύντομα θα έχουμε...

Καλή Καθαρή Δευτέρα...
Uppdate: Πάλι πρέπει να πατήσεις την εικόνα για να δεις... κρίμα!