Tuesday, March 4, 2008

EEEE... ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑΞΕ ΚΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ....


Leukocyter 4, 0
Hemoglobin 132
Trombocyter 121 (λίγο χαμηλά αλλά σύμφωνα με τον ογκολόγο μια χαρά!)
S-Kreatinin 61
S-Kalium 3,8
S-ASAT 0,55
S-ALAT 0, 41
B-SR (nl) 8
S-Kobalamin 208
S-Folat 14
B-HB 123
S-TSH 1,14
S-fritt T4 11
S-CRP 0, 4

Τι σας γράφω τώρα, ε;
Τα νούμερα αυτά, αγαπητοί μου, είναι τα αποτελέσματα από διάφορες εξετάσεις που μόλις τώρα πήρα και οι γιατροί αναγνώστες μου ας λάβουν θέση!
Πάμε καλά; Τι λετε;

Εγώ λεω πως πάω μια ΧΑΡΑ και με τον ήλιο που μας λούζει στην Στοκχόλμη σήμερα λεω να το γιορτάσω....

Αβάντι μαέστρο και πάμε για χορό....
Να βάλω και την Χάρις Αλεξίου (εεεε... δρόμο άλλαξε κι ο δρόμος και τραβά για τον γκρεμό μα ‘χει κι ο γκρεμός δρομάκια και μπορώ να τα πατώ...), που μου χάρισε η Φουρτούνα στο Αιγαίο...

Το ξέρεις εσύ, το ξέρεις ότι και τα δρομάκια τα πατώ – και δρομάκια και μονοπατάκια έμαθα να περπατώ όταν φύλακα τις γίδες στα βουνά και στους γκρεμούς....
Είδες πως και οι παιδικές ταλαιπωρίες μας βγαίνουν τώρα χρήσιμες;

(... στο ‘πα να μη με τρομάζεις σαν γεννιέμαι απ’ την αρχή γιατί θα γενώ αγρίμι κι όχι αθάνατο παιδί....)
Ευχαριστώ για το τραγούδι σου Φουρτούνα μου!!!