Wednesday, March 19, 2008

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΣΩ...


... Από εδώ ένα μικρό μόνο μέρος από τα γύρω στα 100 άτομα του Μελετλιδέηκου (κοινώς Πατηρέηκου - γιατί τον φώναζαν Πατήρη τον πατέρα μου ίσως γράψω άλλη φορά)!
Οι φωτογραφίες βγήκαν πριν περίπου 20αετίας και είναι η μοναδική φορά στην ιστορία μας που με την δική μου πρωτοβουλιά κατάφεραν να μαζευτούν όλα τα αδέλφια - από ανήψια και εγγόνια ξέχασέ το, αυτό μάλλον δεν πρόκειται να γίνει ποτέ!


Εδώ τα 13 αδέλφια με τους γονείς, με τον αείμνηστο Ιορδάνη με τα 13 παιδιά - έτσι τον γνώριζαν απανταχού -, και με την Πολυξένη (κοινώς Πουλίτσα) που όταν γελούσε, και παρά τα δεινά της γελούσε από τα βάθη της ψυχούλας της, και οι πονεμένοι ένοιωθαν ανακούφηση!

Και εδώ τα θυλικά... οι τσούνες, όπως μας έλεγε ο συχωρεμένος ο πατέρας μου!
Πάντα από αριστερά προς τα δεξιά - οι πάνω είναι: Η Κυριακή, που σήμερα έχει τον ρόλο της μάνας μας, η Αναστασία και η Δέσποινα, και οι κάτω: ΕΓΩ η Συμέλα, η Φρειδερίκη και η Μαρία.



Και εδώ τα καμάρα του πατέρα μου - όσα αγόρια και να του 'δινε ο Θεός άλλα τόσα ήθελε!!!
Από αριστερά προς δεξιά, οι πάνω είναι: Ο Πολυχρόνης, ο Γιώργος, ο Νίκος και ο Γιάννης.
Από δεξιά προς αριστερά τώρα (έτσι πάνε ηλικιακά) οι κάτω είναι: Ο Θανάσης, ο Χρίστος και ο Βασίλης (ο συχωρημένος μας!)

Τώρα ήρθε η ώρα να σας συστηθώ - sorry για την καθηστέρηση και επίσης sorry για τα τραγικά λάθη - για τα απλά λάθη δεν ανησυχώ, (γράφω κατευθείαν στον κειμενογράφο και δίχως ορθογράφο...)

Οι φωτογραφίες που βλέπετε έχουν σκαναριστεί στην Νεα Υόρκη πρόσφατα που ήμουν στην φίλη μου την Μαίρη και ευτυχώς που τις είχα μαζί μου!

"Όσες έχεις σκανάρισέ τες" επέμενε η Μαιρούλα, την τελευταία μέρα πριν φύγω από εκεί για εδώ, κρίμα που δεν είχα πολλές μαζί μου.

Αυτά για σήμερα για την BIG FAT GREEK-PONTIAN FAMILY - MY FAMILY!