Tuesday, March 18, 2008

ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ;


Έγινε την Κυριακή η σύνδεση του νέου λαπτοπ – δηλαδή του νέου γραφείου, διότι για μένα, όπως και για πολλούς άλλους το λαπτοπ είναι το γραφείο μας!
9 ώρες δουλεύαμε με τον Jonas και τελικά κάναμε και το χατίρι της ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ που καιρό τώρα μ’ έχει φαει με το Firefox.
Μα είναι πιο καλό, μα δεν κατεβάζει ιούς, μα είναι ευκολότερο στην χρήση, μα το ένα μα το άλλο κι επιτέλους το ‘βαλα.

Κι εκτός του ότι νοιώθω σαν πρωτάρης μ’ αυτό – όσο να ‘ναι νέο πράγμα είναι και οτιδήποτε νέο απαιτεί χρόνο να το συνηθίσεις - έχω κι ένα άλλο μπέρδεμα!

Στο νέο Packard Bell λαπτοπ δεν υπάρχει το Office Paket, αυτό που διαθέτει και τον διορθωτή των ελληνικών, κι αυτό που έχω στο παλιό μου, Fujitsu Siemens λαπτοπ, είναι τόσο παλιό που δεν αξίζει ο κόπος να το μεταφέρω στο νέο.

Μέχρι λοιπόν να λύσω αυτό το πρόβλημα θα λειτουργεί και το παλιό μου λαπτοπ μόνο και μόνο για να γράφω τα ελληνικά κείμενα.
Διότι συμβαίνει το εξής παράξενο: Στις εκθέσεις που γράφαμε στο γυμνάσιο θυμάμαι ότι δεν έκανα ιδιαίτερα λάθη - και τι δεν θα 'δινα να είχα μια διορθωμένη από τον καθηγητή έκθεση για να δω πώς έγραφα και τι λάθη έκανα...!

Μα τώρα βλέπω πολύ κόκκινο στα γραπτά μου και αναρωτιέμαι τι έχει συμβεί από τον καιρό εκείνο μέχρι πρόσφατα που ξεκίνησα να γράφω.
Εγώ έχω ξεχάσει τα ελληνικά ή τα ελληνικά έχουν αλλάξει;