Sunday, March 23, 2008

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ!



Πριν 13 περίπου χρόνια μου 'ρθε ξαφνικά να κόψω το τσιγάρο! Εύκολο είναι;
Ένα βράδυ βλέποντας στην τηλεόραση ένα πρόγραμμα για την πάθηση του εμφυσήματος είπα ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κόψιμο!

Άρχισα το κομπολόι.
Άλλοι το έβλεπαν για μαγκιά μα εγώ το έπαιζα για να μην πιάσω το τσιγάρο!
Έλα όμως που μου 'γινε εξάρτηση και το κομπολόι...

Μετά από κάποια χρόνια άρχισα να μαθαίνω το chating και το κομπολόι μπήκε στο συρτάρι...
Επί ώρες ήμουν μπροστά στον υπολογιστή και διασκέδαζα με το chating.

Πάνω σ' εκείνον τον πυρετό άρχισα να ετοιμάζω την εταιρία μου, το catering με ελληνικά φαγητά, και ο χρόνος για chating περιορίστηκε και σιγά-σιγά εξαφανίστηκε...

Σήμερα και καπνίζω, το ξανάρχισα να το πάρει και να το σηκώσει, και μπλογκάρω!
Με βρίσκω με δυο εξαρτήσεις παρακαλώ κι όχι μόνο με μια!
Δεν είμαι μόνο σ' αυτό το blog, γράφω σε άλλα 3 εκ των οποίων το ένα είναι σουηδικό!

Κι έρχεται η ερώτηση πώς να κάνω τώρα για να τις κόψω;
Αν όχι και τις δυο εξαρτήσεις τουλάχιστον την μια!

Τι μου απέμεινε στην ζωή ν' αρχίσω τώρα να κάνω κόβοντας έτσι κάποια από τις εξαρτήσεις μου;