Sunday, March 16, 2008

Η ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ LAPTOP...

Σήμερα στην σουηδική μπλογκόσφαιρα διαδίδεται το παιχνίδι με τις 123 σελίδες του βιβλίου που διαβάζουμε ή του βιβλίου που βρίσκεται κοντά μας.
Αυτό το παιχνίδι που η Φουρτούνα κάποτε μου έχει στείλει και που μου άρεσε τόσο που σκέφτηκα να το μεταδώσω και στους σουηδούς και από σήμερα προχωρά και στην Σουηδία με ξεκίνημα το Sveriges bästa blogg = to καλύτερο blog της Σουηδίας

Σήμερα θα κάνω και το άλλο.
Θα συνδέσω το καινούργιο μου laptop Packard Bell που εδώ και ένα μήνα περίπου αγόρασα αλλά που ακόμα δεν αξιώθηκα να το βάλω μπρος.

Περιμένω τον μέντορά μου, τον Jonas, να με βοηθήσει.
Καλοί ήμαστε κι εμείς οι αυτοδίδακτοι αλλά οι ειδικευμένοι είναι ακόμα καλύτεροι διότι αν από την αρχή κάτι δεν γίνει σωστά μέχρι να έρθει η ώρα να πετάξεις το laptop στραβά θα σου πηγαίνει. Και θα σου σπάει τα νεύρα! Έτσι όπως μου κάνει το Fujitsu Siemens εδώ και πέντε περίπου χρόνια και που από σήμερα θα μπει στον κάλαθο αχρήστων...

Ο μουσακάς και τα τοιαύτα του γεύματος είναι έτοιμα και περιμένω...

Ορίστε να φαμε ;-)