Friday, March 14, 2008

ΤΗΣ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΤΗΣ ΑΜΟΙΡΗΣ...

Στο σπίτι που μένω τώρα μένω από πέρυσι τις 16 Μαρτίου και η αγέρωχη βελανιδιά που βλέπετε στις φωτογραφίες βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο σπίτι μου, απέναντι από την κύρια είσοδο και το μπαλκόνι.

Με άλλα λόγια αυτή με βλέπει αν καμιά φορά ξεχάσω να βάλω ρούχα και τριγυρνώ έτσι όπως με γέννησε η μάνα μου...καλώς ή κακώς αυτήν έχω απέναντι...

Αμέσως μετά ήρθε η μαστεκτομή (στις 27 Μαρτίου) και η επίσκεψη της νούμερο 8 αδελφής μου η οποία την έχει ερωτευτεί κυριολεκτικά! Την βελανιδιά!

Την ερωτεύτηκε τόσο που τον Νοέμβριο που κατέβηκα πήρα μαζί μου βελανίδια για να τα φυτέψει στο χωριό.
Ποιος ξέρει ίσως γίνουν κι εκεί βελανιδιές που βγάζει βελανίδια...

Το δέντρο αυτό το έχω δει σε όλες του τις φάσεις!
Φωτογραφία 1 – η ανοιξιάτικη βελανιδιά, έτσι όπως είναι και τώρα και όπως την έχει δει η αδελφή μου και την ερωτεύτηκε.
Φωτογραφία 2 – η καλοκαιρινή με το πλούσιο φύλλωμά της.
Φωτογραφία 3 – η φθινοπωρινή με το κίτρινο και καφέ της ντύσιμο...
Λείπει η χειμωνιάτικη βελανιδιά - αυτήν την φάση περίμενα αλλά την κακομοίρα φέτος δεν την άφησαν να ντυθεί στα λευκά....