Monday, March 10, 2008

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ KONSERTHUSET...

Πήγα τελικά ν’ αγοράσω μια φωτογραφική κάμερα αφού στην «κυρία» Lufthansa δεν βρήκαν, λεει, αυτήν που είχα ξεχάσει τις προάλλες που επέστρεφα από Νέα Υόρκη

Και δεν ξέρω γιατί κατέληξα σ’ εκείνο το συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας Expert στο Hötorget, στο κέντρο της Στοκχόλμης!

Σ’ εκείνο ακριβώς το κατάστημα έχω βιώσει τον πρώτο μου έρωτα στην Σουηδία... βρε, τι έμελλε να θυμηθώ σήμερα!
Στο ίδιο κατάστημα εργαζόταν ο νέος σουηδός, τότε - δεν θυμάμαι καν το όνομά του - και πήγαινα εκεί για να τον δω και να γλυκάνει η ερωτευμένη μου καρδούλα.

Και το μυστήριο είναι ότι ο πωλητής σήμερα (στην φωτογραφία) του έμοιαζε....

Μου ‘παν τότε ειρωνικά δυο ελληνίδες, νέες κι αυτές στην Σουηδία, «Μωρέ σουηδό πήγες και βρήκες... τους κρύους»
Την λέξη κρύος για τους σουηδούς πρώτη φορά την άκουσα τότε - όχι πως το είχα αντιληφθεί στον τύπο!
Αλλά και πώς να το ήξερα... είχα μήπως να συγκρίνω και αναρωτιέμαι αυτές από πού το είχαν βγάλει εκείνο το συμπέρασμα...

Το κατάστημα συστεγάζεται στο πελώριο κτήριο όπου μεταξύ άλλων παίζονται τα μεγαλύτερα κονσέρτα και λέγεται Konserthuset
Έξω ακριβώς από το κατάστημα και μπροστά στο Konserthuset υπάρχει το εξαιρετικό γλυπτό της φωτογραφίας που λέγεται Orfeusgruppen και είναι έργο ενός από τους μεγαλύτερους γλύπτες Carl Milles.

Ποιος έλληνας πέρασε από εκεί δεν φωτογραφίστηκε μπροστά του;