Friday, December 21, 2007

Ο BILL GATES ΘΑ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ

Γίνεται ψηφοφορία για καλύτερα ιστολόγια ΕΔΩ όπου είμαι υποψήφια καλύτερου ξενιτεμένου ιστολόγου – μπείτε, αν θέλετε, να δώσετε την ψήφο σας.

Θα μας έρθει πάλι ο Bill Gates, με την γυναίκα του Melinda, αυτή τη φορά για να απονεμηθεί το Doktorshatt (PhD - Philosofy Doktor)
Και να βραβευτούν για το Ίδρυμά τους που, χρηματοδοτώντας Έρευνες και Projekt, συνεισφέρει ώστε να αναβαθμιστεί το σύστημα Υγείας και Ασθενείας σε φτωχές χώρες!

Στις 23 Ιανουαρίου θα γίνει η τελετή σύμφωνα με την δημοσιογραφική πρόσκληση από το Karolinska Institutet που κατέφθασε χθες με mail.

Την περασμένη φορά που ήρθε ο τύπος εδώ, κατά το 1998, δούλευα σερβιτόρα στο Berns Salonger. Σ’ ένα μεγαθήριο που μοιάζει με μεγαλοπρεπές μουσείο αλλά που μεταξύ άλλων λειτουργεί και σαν εστιατόριο υψίστης κατηγορίας.
Σε μια από τις πολλές αίθουσες, εκεί, είχε κάνει αυτός την παρουσίασή του τότε.

Έβλεπα συναδέλφους μου να προσπαθούν να γλιστρήσουν όσο πιο κοντά του γινόταν για να πάρουν μια γεύση από τον ΤΡΑΝΟ GATES.

Μα εγώ δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε.
Τι είναι Gates, βρε παιδιά, ποιος είναι ο Gates... κάτι σαν «σε ποιο μαγαζί, βρε παιδιά, τραγουδάει ο Παπαδιαμάντης...» ήμουν!
1-2 μήνες αργότερα ξεκίνησα να μαθαίνω να κάνω chat γράφοντας στο πληκτρολόγιο με "ταχύτητα χελώνας", δυο μήνες πιο μετά είχα στο σπίτι μου δικό μου υπολογιστή και ένα χρόνο αργότερα είχα δική μου ιστοσελίδα www.simela.com, με την εταιρία μου Simelas Kök = Η Κουζίνα της Συμέλας - ένα κονσέπτ όπου οι πελάτες έκαναν την παραγγελία τους από το Internet χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες.... του Bill Gates!

Τώρα, ο καιρός έχει τα γυρίσματά του ή ο άνθρωπος με την θέλησή του να μαθαίνει πράγματα που σαν παραμύθια ακούγονται;