Monday, December 31, 2007

ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...

Μ ' άρεσε που η ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ έβαλε το μπλε της φόρεμα για να περιμένει το νέο έτος κι είπα κι εγώ να βάλω τα γιορτινά μου!
Κι από όλα τα χρώματα του κόσμου διάλεξα, και για το blog, το πράσινο! Καλό;

Μη ψάχνετε τώρα...
Μη ψάχνετε κανένα καλούπι να με βάλετε γιατί θα το αλλάξω αμέσως και άγνωστο σε ποιο χρώμα θα καταλήξει...

Δεν ξέρω για την ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ αλλά εγώ ΠΑΣΟΚΑ δεν είμαι!
Ούτε βέβαια νεοδημοκράτισα είμαι αν ξαφνικά με δείτε με κανένα μπλε φόρεμα.

Ναι, ναι ξέρω... τώρα χαίρονται οι άλλοι!
Αφού δεν είναι από εκεί, σου λεει, ούτε από παρακεί άρα θα είναι από εδώ!!!
Χμμμμ!!! Δικιά μας θα είναι, λενε τώρα αυτοί!

Όχι αγαπητοί μου αναγνώστες!
Ούτε δικιά σας είμαι ούτε δικιά τους αλλά ούτε και κανενός άλλου!
Είμαι για όλους και για όλα ανεξαρτήτως πολιτικού, θρησκευτικού, αθλητικού κοκ. «κόμματος»!
-----------------------------------------------------------------------------------------

Αλήθεια έχετε αποφασίσει πού θα είστε με την αλλαγή του χρόνου;


Ασφαλώς και αποφασίσατε - Είμαι, φαντάζομαι, από τους ελάχιστους που ακόμα δεν έχουν κατασταλάξει....

Θα μου πεις εδώ αλλαγή ολόκληρου milenium γινόταν κι εγώ καθόμουν μπροστά στο PC, τότε, και έγραφα αυτή εδώ η μικρούλα αλλαγή θα μας τρομάξει αν τελικά συνεχίσουμε να γράφουμε μπροστά στο laptop;

Μη ξεχάσουμε μόνο από αύριο να γράφουμε 2008 και όχι 2007!!!

Be good!