Thursday, December 27, 2007

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΝΕΟ...


Δυο είναι τα νέα μου.
Το ένα δυσάρεστο και το άλλο ευχάριστο... από πού ν' αρχίσω;
Ας πάμε πρώτα στο δυσάρεστο για να αφήσω μια καλύτερη γεύση στο τέλος του ποστ αλλά πρώτα μια μικρή αναδρομή στα περασμένα:

Στις 8 Μαρτίου του 2007 μου ‘ρθε καρφί η διάγνωση καρκίνου μαστού.
Στις 27 Μαρτίου γίνεται ολική μαστεκτομή και στη συνέχεια ήρθαν οι 6 χημειοθεραπείες με τέλος στις 30 Αυγούστου.
Στις 10 Οκτωβρίου ξεκίνησα την επόμενη θεραπεία, την Herceptin, επειδή ο τύπος του καρκίνου ΗΤΑΝ HER2 θετικός. Περισσότερα περί της ουσίας αυτής διαβάστε ΕΔΩ.

Την τέταρτη, από τις νέες αυτές θεραπείες που θα παίρνω επί ένα χρόνο και ανά τρεις εβδομάδες, την πήρα στις 19 Δεκεμβρίου.
Ζήτησα από την υπεύθυνη νοσοκόμα τότε να κάνει και μια εξέταση να δω πού βρίσκεται το ανοσοποιητικό μου σύστημα.
Μεσολάβησαν τα Χριστούγεννα και σήμερα πήρα τις απαντήσεις οι οποίες λενε ότι τα λευκά αιμοσφαίρια βρίσκονται στα 2,7.
Στην περασμένη θεραπεία, στις 28 Νοεμβρίου, ήταν στα 2,9 ενώ το κανονικό είναι μεταξύ 3,5 και 8,8.

«Μα τι να κάνω για να ανεβάσω το ανοσοποιητικό σύστημα - να ανεβάσω τα λευκά αιμοσφαίρια» της ρώτησα αλλά απάντηση δεν πήρα.
Δεν ξέρει...

Ο ογκολόγος μου δεν το θεωρεί ανησυχητικό.
«Δεν συνήλθες ακόμα από τις χημειοθεραπείες», λεει μόνο.
Η δε Μαρία, ΑΜΑΖΟΝΑ και αυτή και μέντοράς μου, επιμένει να λεει ότι αυτή χρειάστηκε χρόνια για να συνέλθει...

Εγώ, ωστόσο, άρχισα να ανησυχώ λιγάκι και αν κάποιος ξέρει πώς να ανεβάσω τα «στρατιωτάκια» του οργανισμού μας, που καταπολεμούν διάφορες ασθένειες και ιούς από μέσα μας, ας επικοινωνήσει με mail.


Το ευχάριστο νέο είναι ότι ετοιμάζομαι για ταξίδι.
Αυτή τη φορά όχι για Ελλάδα!
Η αλήθεια είναι ότι έχω βαρεθεί με την πρώτη ευκαιρία να τρέχω στην Ελλάδα... θέλω να παω και αλλού!

Περισσότερα περί του ταξιδιού αργότερα.