Friday, December 28, 2007

ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ BLOGOSCAR! ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ!


Μα τι σύμπτωση να έρθει ακριβώς σήμερα μια ηλιαχτίδα χαράς!
Το OSCAR για καλύτερο BLOG ξενιτεμένου!

Αναλαμπές στην στενοχωρημένη μου καρδιά που αναστατώθηκε νωρίτερα σήμερα συνειδητοποιώντας την σημασία που έχουν το κείμενο που έγραψα στις 8 Μαρτίου και η «τιμωρία» που έλαβα λίγες ώρες αργότερα, τότε που έλαβα την διάγνωση του καρκίνου μαστού!

Δείτε ΕΔΩ τι έγραψα 2 -3 ώρες πριν ακούσω τον χειρούργο Markus Holmberg στο νοσοκομείο της Στοκχόλμης, Sant Görans, να μου ανακοινώνει για τον καρκίνο και εγώ, ζαλισμένη, να του ρίχνω τις βρισιές .... «δεν θα ‘ρθεις εσύ ένα σκατ... των 25-30 χρονών για να μου πεις εμένα ότι έχω τέτοια πράματα....»

Ω, τι ήθελα και πήγα σήμερα στα παλιά και στενοχωρήθηκα!

Ευχαριστώ για το OSCAR!!!
Ευχαριστώ όσους πήραν την πρωτοβουλία για τον διαγωνισμό, όσους με ανέδειξαν και όσους με ψήφισαν!
Εύχομαι μελλοντικά να μη σας απογοητεύσω παρά να συνεχίσω να γεμίζω το περιβόλι μου με ορεκτικά για όλες τις διαθέσεις...