Monday, December 3, 2007

ΝΤΟΥΜΑΝΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΙΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ!


Μπορεί, τώρα που ήμουν ένα μήνα στην Ελλάδα, να μη βγήκα πουθενά, ούτε καν για φλερτ – βρε, πώς άλλαξαν οι καιροί - αλλά στους Χαίνηδες έπρεπε να παω όσες πληροφορίες για διασκέδαση κι αν είχε στο Αθηνόραμα!

Και πήγα!
Εγώ, μια ξαδέλφη και φίλη, επίσης Συμέλα, με την κορούλα της Μαργαρίτα, ντυθήκαμε και στολιστήκαμε, οι τρεις χάριτες, και τολμήσαμε να αψηφήσουμε την τσιγαρίλα και την καπνίλα στην αίθουσα Κύτταρο στην Αχαρνών.

Όχι μόνο εμείς οι τρεις αλλά όλη η αίθουσα κάπνιζε, δεν χρειάζεται, άλλωστε, να το λεω αυτό, ξέρετε πώς είναι στην Ελλάδα, κι έγινε το Κύτταρο ένας τεκές.... κι ας έλεγε η παρέα ότι ο εξαερισμός τους ήταν τέλειος!

Βέβαια με τον Καραγκιόζη να καυτηριάζει επίκαιρα θέματα και με την μουσική των Χαίνηδων, με την οποία συνδέομαι και από παλιά, ποιος σκεφτόταν την μπόχα και την τσιγαρίλα...
Και σαν να μην έφτανε αυτό κατέβηκα μετά να τους δω και από κοντά.

Η μικρούλα Μαργαρίτα είχε νυστάξει και με την μανούλα της είχαν φύγει νωρίς μα εγώ εκεί!Περίμενα μέχρι το τέλος!
Ήθελα να τους δω.
Ήθελα να τους πω τι σημαίνει για μένα η μουσική τους!
Να τους πω τι είναι αυτό που με δένει μ’ αυτήν!

Και τρώγοντας άλλη μια, ακόμα πιο γερή, δόση καπνίλας, εκεί κάτω, είπα στον ψηλό και όμορφο, στον Δημήτρη Αποστολάκη, ότι το έτος 2000 τότε που περνούσα την κρισ-άρα μου για παρηγοριά άκουγα την μουσική τους.

Με Χαίνηδες και με την μουσική που παίζανε τότε – μου φάνηκε τώρα πως την έχουν αλλάξει λιγάκι, με Ελένη Καραίνδρου και με Fairoyz πέρασα τότε μια περίοδο γεμάτη φοβίες και άγχος, γεμάτη αμφιβολίες για την ζωή που έως τότε έκανα.
Τότε που έκανα το τεράστιο αλλά επίπονο άλμα για να περάσω από την άλλη πλευρά, να κάνω την αναγέννησή μου, να ξεκινήσω από την αρχή μια νέα και για μένα τελείως άγνωστη έως τότε ζωή!

Του τα έλεγα του ψηλού, δεν ξέρω αν με καταλάβαινε... τι τον ένοιαζαν, άλλωστε, οι αναγεννήσεις, οι νέες ζωές, οι νέες καριέρες και τα... παραμύθια μιας άγνωστης;

Κι έφτασα σπίτι κατά τις 04.30! απίστευτο για μένα!
«Σαν να μπήκε μια βόμβα με καπνό όταν ήρθες...» έκανε την παρατήρησή της η φίλη μου, η Βέρα, το πρωί.
Ασφαλώς και δεν είχε ακολουθήσει αυτή – ποτέ δεν παει σε τέτοιες διασκεδάσεις.
Σε θερινές εκδηλώσεις μόνο πηγαίνει.

Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι μετά από μια τέτοια βραδιά αλλά εγώ πρώτα μπήκα στην μπανιέρα να καθαρίσω τα πάντα από πάνω μου και μετά μπήκα στο κρεβάτι...