Thursday, January 10, 2008

…ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ!!!

Διάβαζα προχθές κάπου ότι η εγκληματικότητα στην Νέα Υόρκη έχει μειωθεί κατά... έγραφε εκεί ένα νούμερο αλλά δεν το θυμάμαι!

Α ωραία, ήταν η πρώτη μου σκέψη - να ‘χω το κεφάλι μου ήσυχο, δηλαδή!
Να μην φοβάμαι τις 20 μέρες που θα τριγυρνώ μεταξύ Νέας Υόρκης, New Jersey και ίσως και Maryland - Washington DC!

Πριν παω να ζήσω στο New Jersey της Αμερικής, 1986 -1988, είχα την εντύπωση ότι στο δρόμο θα περπατώ με τα μάτια «14» και πάντα με επιφύλαξη μη μου ‘ρθει καμιά βολίδα από το πουθενά!

Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να συνέλθω από την υστερική εκείνη φοβία μου και να συνειδητοποιήσω κατά πόσο μας έχουν επηρεάσει οι βλακείες που μας σερβίρισαν, και προφανώς σερβίρουν ακόμα, στην τηλεόραση αλλά και σε φιλμ!

Παρακάτω διάβαζα, στο προχθεσινό κείμενο, ότι τα λόγια έρχονταν από τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης, Michael Bloomberg.
Ε, καλά, αυτό έλειπε να ισχυριστεί ο κύριος ότι η εγκληματικότητα στην πόλη του έχει αυξηθεί!!!

Θα το δούμε όμως...
Σκοπός μου είναι να σας ενημερώνω από εκεί και αν δείτε ότι για 3-4 μέρες δεν γράφω τίποτα αρχίστε να υποψιάζεστε...

Το επόμενο post μου, λοιπόν, από την πόλη του BIG APPLE.

BYE!!!