Saturday, January 26, 2008

ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOOMINGDALES ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ...


Δεν γινόταν να επισκευτώ την Νέα Υόρκη και να μην πάω έστω μια βόλτα στο Bloomingdales, επομένως η σημερινή μου εξόρμηση ήταν αυτή.

Βέβαια αυτά που βλέπεις στο πολυτελέστατο αυτό πολυκατάστημα τα βλέπεις και σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ευρώπης.
Το αντίστοιχο στην Σουηδία λέγεται ΝΚ (Nordiska Kompaniet), στην Ελλάδα δεν ξέρω...

Παπούτσια σαν αυτά στην φωτογραφία πριν δεκαπενταριά περίπου χρόνια τα φορούσα κι εγώ σήμερα, όμως, τα αφήνω για άλλες γυναίκες...

Το ίδιο κάνω και για τα σουτιέν – γι’ αυτά υπάρχει και λόγος... τουλάχιστον για ένα διάστημα... αλλά ας τα αφήσω τώρα αυτά.

Και αφού περπάτησα με τις ώρες βλέποντας πράματα και θάματα και αφού σύγκρινα τις τιμές μεταξύ Σουηδίας, Αμερικής και Ελλάδας (αυτό, άλλωστε, το κάνω παντού και πάντα) κάθισα κατακουρασμένη σ’ ένα πολυτελέστατο κάθισμα, έβγαλα το τετράδιό μου από την τσάντα κι έγραψα γύρω στις 30 φορές το εξής:

I’ am healthier, I’ am stronger and younger than yesterday!

Κάποτε μου είχε πει ένας καρκινοπαθής αυτό να το επαναλαμβάνω καθημερινά και στο Bloomingdales της Νέας Υόρκης, στο Lexington Avenue, καθώς ξεκουραζόμουν έκανα το σημερινό μου μάθημα....

Είμαι και υγιέστερη και δυνατότερη και νεότερη από χθες... YES I AM!