Wednesday, January 30, 2008

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ…


Γι αυτούς που ανησυχούν και θέλουν να μάθουν εάν έφτασα ή εάν έμεινα στην Νέα Υόρκη ή σε κανέναν... ωκεανό, ναι, έφτασα!
Έφτασα μια χαρά, κοιμήθηκα και μερικές φορές προσπαθώντας, με τις 6 ώρες διαφοράς, να συνέλθω όσο γίνεται γρηγορότερα και ανώδυνα, έκανα και την έκτη κατά σειρά θεραπεία Herceptin, μαγείρεψα και μια κατσαρόλα φασολάδα.. τι; δεν σας αρέσει η φασολάδα;
Την αποθύμησα όσο τίποτα άλλο καθώς όσπρια, λαχανικά, φρούτα και ψάρι αποτελούν την διατροφή μου εδώ και σχεδόν χρόνο και δεν ξέρω γιατί στην Νέα Υόρκη δεν έχω φαει φασολάδα...

Ξέρετε, όταν πηγαίνουμε κάπου επίσκεψη συμβαίνει αυτό που συνέβαινε και με την μάνα μου όταν πηγαίναμε στο χωριό μετά από χρόνια στο εξωτερικό:
Για να μας ευχαριστήσει, η κακομοίρα, έπρεπε οπωσδήποτε να μας προσφέρει κρέας ή κάτι τις πολυτελείας ενώ εμείς, τουλάχιστον εγώ, προτιμούσα εκείνα τα μαύρα λάχανα που έκανε όταν ήμουν μικρή...
Ή εκείνα τα πισία, που ξέρουμε εμείς οι πόντιοι... διότι το κρέας και τα πολυτελή φαγητά, αποτελούμενα από ποιος ξέρει τι, με συγκινούν λιγότερο απ’ ότι τα μαύρα λάχανα ή από μια καλομαγειρεμένη φασολάδα!

Έφτασα λοιπόν, για να επιστρέψω στο θέμα, σώα και αβλαβή αλλά μου λείπει ένα μου κομμάτι!
Η φωτογραφική μου κάμερα έχει μείνει μέσα στο αεροπλάνο και ψάχνω τώρα την Lufthansa για να βρω μια άκρη αλλά ακόμα δεν την βρήκα...

Μη με συκοφαντήτε για ´ερωτευμένη´ επειδή την ξέχασα διότι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει...