Wednesday, January 23, 2008

SHOPPINGTHERAPY ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...

Όπως οι περισσότερες γυναίκες έτσι κι εγώ επί ώρες έκανα κάποτε το λεγόμενο shoppingtherapy και προετοιμάστηκα σήμερα να κάνω το ίδιο με την διαφορά ότι τώρα θα το έκανα στους δρόμους και στα μαγαζιά της Νέας Υόρκης.

Και με τον χάρτη στο χέρι πήρα το metro από το Queens, όπου φιλοξενούμαι, για το Manhattan - Down Town, έτσι για να ξεφύγω και λιγάκι από την Astoria, το greek town, όπου πλεον έχω μάθει και τα streets της και τα avenues της!

Από την μια μεριά με ελκούσαν οι βιτρίνες με τον ρουχισμό- άντε να δω μήπως κανένα πχ. παλτό μας βολέψει περισσότερο ως αναφορά τις σουηδικές ή τις ελληνικές τιμές -, από την άλλη τα παπούτσια - άντε να δω μπας και κάνουμε μια καλή μπίζνα με κανα ζευγάρι μπότες-, από πιο πέρα τα ανδρικά - να μη δω κάτι για τους γιους ή και κάτι για τον τάδε αδελφό, α ναι, και για τον τάδε ανηψιό... και πιο πέρα τα παιδικά, να μη ψάξω και κάτι και για τα τάδε ή τα άλλα παδάκια των ανηψιών...
Α, και τις αδελφές; τις έχω αδικήσει αυτές και... όπως βλέπετε όσο θα πετυχαίνατε εσείς να πάρετε δώρα για μια ομάδα των 100 ατόμων τόσο κατόρθωσα κι εγώ να ικανοποιήσω τα γύρω στα 100 οικογενειακά μου άτομα.

Ταυτόχρονα να φροντίσω να φωτογραφίσω κάποιον ουρανοξύστη ή κάτι τις με ενδιαφέρον... να μη ξεχνιόμαστε κιόλας, δεν βρισκόμαστε και όπου - όπου, στην ΜΕΓΑ Νέα Υόρκη βρισκόμαστε και δεν το κάνουμε αυτό καθημερινά!

Α, και να μην χανόμαστε! ΔΕΝ πρέπει να ξεχνώ κάπου - κάπου να ανοίγω τον χάρτη ανα πάσα στιγμή να ξέρω περίπου πού βρίσκομαι για να έχω στο νου μου και τα τρένα του metro διότι την επιστροφή μου στο σπίτι την έβλεπα όλο και πιο σύντομη!

Να δω και το τάδε προιόν πόσο κοστίζει να δω και το άλλο και.... ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ τα παράτησα όλα πήρα το τρένο νούμερο 7 κι έφυγα για το Queens!

(οι σημερινές φωτογραφίες δεν επεξεργάστηκαν ακόμα...για την ώρα δέστε αυτήν σε αμερικάνικο σπίτι!)