Saturday, January 19, 2008

ΤΟ QUEENS ΚΑΙ Η ASTORIA ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ


"Σ αυτήν εδώ την περιοχή από την εγκληματικότητα και την πορνεία δεν μπορούσες να βγεις από το σπίτι πριν μερικά χρονάκια" μου λεει επανειλημένα ο Jimmy στο σπίτι που με φιλοξενούν, στο Queens της Νέας Υόρκης.

Απ’ ότι βλέπω και, εφόσον με διαβάζετε το βλέπετε κι εσείς, η εγκληματικότητα έχει σταματήσει γιατί και βράδυ έχω ξεμυτίσει από το σπίτι και, επί πλέον, έχω κυκλοφορήσει και με μετρό αρκετά αργά το βράδυ! Και τελείως μόνη!

Στην δε Astoria, στο greek town της Νέας Υόρκης, εάν δεν μου έλεγαν τίποτα θα πίστευα πως ακόμα περπατάς σαν να βρίσκεσαι στην Αθήνα.
Τα μαγαζιά που περνάς, και κυρίως τα εστιατόρια, έχουν ελληνικότατα ονόματα.

Οι ιδιοκτήτες τους, ωστόσο, που κάποτε και εργάζονταν και κατοικούσαν στο μέρος αυτό επέλεξαν σήμερα μόνο να εργάζονται και μετακόμισαν για να κατοικήσουν σε διάφορα προάστεια πιο έξω.

Η δε Ιωάννα, μια συχωριανή και αναγνώστριά μου που συνάντησα εδώ, με διάφορα επιχειρήματά της λεει πως η αλλαγή αυτή δεν έπρεπε να γίνει!
Πως η μικρή Ελλάδα έπρεπε να παραμείνει έτσι όπως ήταν για αιώνες... επιμένει να ισχυρίζεται με νοσταλγία για τους παλιούς καλούς καιρούς...