Wednesday, February 6, 2008

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ Η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 1954!!!


Έχω γενέθλια!!! ΟΥΑΟΥ!
Όχι ακριβώς σήμερα αλλά αύριο... αλλά στη μέρα θα κολλήσουμε τώρα; Εδώ δεν ξέρουμε την χρονιά!

Την χρονιά που είχε πολλά χιόνια, λενε οι μεγαλύτεροι!
Σύμφωνα με αυτούς που θυμούνται, τα πολλά τα χιόνια ήταν το 54... αλλά πότε το 54;
Τον Ιανουάριο ή τον Δεκέμβριο διότι και στους δυο αυτούς μήνες θα μπορούσαν να υπάρχουν πολλά χιόνια!
Ιδού το ερώτημα!
Εδώ παίζεται ένας ολόκληρος χρόνος!

Από τον Ιανουάριο του 1954 μέχρι τον Δεκέμβριο, του ίδιου χρόνου, έχει περάσει ένας ολόκληρος χρόνος επομένως εάν είμαι γεννημένη τον Ιανουάριο του 54 σήμερα είμαι 54 ετών. Εάν όμως είμαι τον Δεκέμβριο του 54 τότε είμαι 53 ετών!

Τόση είναι η διαφορά!
Τώρα τι 54 τι 53 – καταλαβαίνετε ότι το θέμα είναι άλλο...

Και ο Φεβρουάριος πού κολλάει;
Ε, Φεβρουάριο θα πήγε ο πατέρας μου να με δηλώσει στην κοινότητα, που απείχε 3 χιλιόμετρα από το Καλοχώρι, και που τότε πήγαιναν ποδαράτοι.
Και αφού είχε τα χιόνια σίγουρα θα περίμενε πρώτα να λειώσουν, να μαζέψει κι άλλες υποθέσεις, και μετά να πήγαινε στην Καστανούσσα, στο χωριό που τότε ήταν η κοινότητα!

«Έλα τώρα, σιγά μη πήγαινες κατευθείαν στην κοινότητα - γεννιόμασταν πρώτα δυο – τρία μωρά και μετά πήγαινες να μας δηλώσεις όλα μαζί», του είπα μεταξύ σοβαρού και αστείου κανα-δυο χρόνια πριν πεθάνει!

Προσεκτικά του το ‘ ριξα μη θυμώσει... κάρβουνο είχε γίνει ο μακαρίτης!
Του πάτησα στον κάλο!

«Αφορεσμέντσα κε ντρέπεσε...», έλεγε...
ο νοών νοήτω!

ΥΓ: Στη φωτογραφία η Συμέλα στα 21-22 της - λενε οι σουηδοί «παλιά, τότε που ήμουν και νέα και ωραία, διότι τώρα είμαι μόνο ωραία,...»
Καλό ε;