Sunday, February 3, 2008

ΕΝΑ SMS - ΜΑ ΤΙ ΜΗΝΥΜΑ!!!

To χρονογράφημα που ακολουθεί δημοσιεύτηκε στο Metro της Αθήνας στις 10 Ιουλίου του 2001.

Χαζεύοντας σήμερα στο businesswoman.gr το είδα κι εκεί - το είχαν δημοσιεύσει και αυτοί στις 4 Μαίου του 2004.
Έχει δημοσιευτεί και αλλού... διαβάστε το κι εσείς - αξίζει!

..............................................................................................

Ήρθε στο κινητό μου πρόσφατα ένα sms!
Έτσι λέγονται στην γλώσσα της τεχνολογίας τα μηνύματα και ήταν σταλμένο από μια μικρούλα φίλη, 23 ετών περίπου.

Κατά έναν ανεξήγητο τρόπο, ταιριάζουν τα χνώτα μου περισσότερο με νεώτερους, παρά με άτομα της ηλικίας μου.
Τη βρίσκω δηλαδή, που λέμε, με τα παιδιά αυτών που υποτίθεται θα καθόμουν και θα έπινα τα επανωτά καφεδάκια μου.
Επειδή όμως τα καφεδάκια τυγχάνει κάπως να με πικρίζουν, προτιμώ να γεύομαι τα IT, internet, διάφορα projects με αναπτυξιακό περιεχόμενο…. κλπ.

Στο sms λοιπόν:
« Τα τέσσερα ζώα που κάνουν ευτυχισμένη μια γυναίκα: ένας τίγρης στο κρεβάτι, μια αλεπού στην γκαρνταρόμπα, ένας πάνθηρα (jaguar) στο γκαράζ και ένα βόδι να τα πληρώνει όλα»
Λύθηκα στα γέλια έτσι ντελικάτο όπως το βρήκα!
Νοερά και βιαστικά έψαξα να βρω - όλοι θα το έκαναν, θαρρώ αυτό - αν και εγώ είχα την τιμή ή την τύχη να είμαι κάτοχος έστω ενός από αυτά τα τέσσερα ζώα.
Bingo!
Βρήκα ένα!
Τυχερή είσαι Συμέλα, είπα!
Πόσες είναι οι γυναίκες που δεν έχουν ούτε ένα ζώο! Ουδέν ίχνος ευτυχίας δηλαδή!
Μια ολόκληρη αλεπού κρέμεται στην γκαρνταρόμπα σου.
Και μη νομίσετε πως την απέκτησα τώρα, ή πως την πλήρωσε κάποιο βόδι!
Μόνη μου την πλήρωσα και μάλιστα πριν ακόμα γίνει της μόδας το «φιλοζωικό κίνημα»
Μη φαω και καμιά πέτρα, αν με δείτε έξω να τη φοράω!
Εδώ στην Στοκχόλμη, σπάζανε τζάμια κάποιων furshopp κάποτε.
«Είναι απάνθρωπο να σκοτώνουμε ζώα για να φοράμε τα ρούχα τους» λέγανε.
Σωστό και δίκαιο!
Αλλά εγώ τώρα που την έχω τι να την κάνω;
Να την πετάξω;

Πίσω στο sms μας.
Δεν ξέρω ποιος ή ποια ξεφούρνισε αυτό το ντελικάτο «ρητό» αλλά με εντυπωσιάζει που αφορά γυναίκες, που γυναίκες το στέλνουν, γυναίκες το λαμβάνουν, γυναίκες το σχολιάζουν, γυναίκες το διασκεδάζουν με αυτό, γυναίκες μιλάνε για συντήρηση από κάποιον άντρα, γυναίκες μιλάνε για ισότητα…γυναίκες επιλέγουν ακριβά αμάξια για να τις βολτάρουν οι κάτοχοι…

«Από BMW και πάνω» μου έλεγε τις προάλλες μια μικρούλα 22 ετών στα μπουζούκια, στη Στοκχόλμη! «Διαφορετικά ας βάλει την μάνα του μέσα»…συνέχισε!
Όσο να ‘ναι, μάνα είμαι και εγώ και με έτσουξε κάπως!

Δεν είναι ασφαλώς η πρώτη μου φορά που ακούω κάτι τέτοια. Πιστεύω πως και εγώ η ίδια παλαιότερα, επέλεγα μάρκες αυτοκινήτων. Δεν θυμάμαι! Πέρασαν εξάλλου τόσα χρόνια!
Τώρα όμως, αυτή η κουβέντα με πείραξε.

Άκουσε να σου πω, πιτσιρίκα μου!
Μην έρθεις μετά και ζητήσεις ισότητα στην συζυγική σου ζωή, διότι μόνη σου έστρωσες, μόνη σου θα ξαπλώσεις!
Και μη ζητήσεις ποτέ να «ξεσκατώσει» και το μωρό σας ή να βάλει ποδιά για να σου μαγειρέψει ο κύριός σου!
Διότι ψάχνοντας εσύ το BMW, δήλωσες καθαρά, αλλά κωδικοποιημένα, πως μια ζωή θα είσαι εξαρτημένη από αυτόν!
Και αν θες, σου το λεω και αλλιώς!
Μια ζωή θα είναι αυτός η εξάρτησή σου και από πάνω θα του μαγειρεύεις κιόλας!

Διότι δεσποινιδούλα μου, το BMW εκείνο, έχεις όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές- και κάτι παραπάνω- να αποκτήσεις μόνη σου, αντί να κάθεσαι στις καφετερίες, με τα απανωτά φραπεδάκια και τα επίσης απανωτά τσιγαράκια, ψάχνοντας γύρω σου για γκόμενο με ΒMW και πάνω!……δεν μου ‘ρθανε αυτά να τις τα πω τότε!

Όπως λένε οι Σουηδοί: Είναι πολύ εύκολο να είσαι «εκ των υστέρων έξυπνος».
Φανταστείτε να ερχόταν «αυτή» πάνω στο άσπρο της BMW για να πάρει «αυτόν»……και να πάνε σε κόσμους παραμυθένιους, γεμάτους ευτυχία….και έτσι να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!

Αλήθεια πως θα ήταν;
Σκεφτείτε το λιγάκι!