Monday, February 25, 2008

ΚΙ ΕΝΑ AWARD ΑΠΟ ΣΟΥΗΔΙΑ...


«Επιτέλους βρήκα δυο blogs από Ελλάδα», λέει με ευχαρίστηση η σουηδή Marlene και εννοεί το δικό μου και της Ingabritt Τομπουλίδου, Aktuellt i Grekland = Επίκαιρα στην Ελλάδα

Όπως εγώ είμαι ελληνίδα στην Σουηδία και γράφω για Έλληνες η Ingabritt είναι σουηδέζα στην Ελλάδα (συγκεκριμένα στη Νάουσα) και γράφει για σουηδούς. Έχουμε και κάποια άλλα κοινά αλλά δεν είναι το θέμα μας...

Η Marelen λοιπόν θέλησε να μας απονέμει έναν τιμητικό τίτλο που λέγεται you make my day award

Ένα Award εξοικονομήσαμε λοιπόν!
Καλό κι αυτό!

Σ’ ευχαριστώ Marlene, TACK SÅ MYCKET!
You really made my day today και εύχομαι να συνεχίζω να σου τη φτιάχνω τη μέρα!
Και η Marlene από το Göteborg της Σουηδίας και η Ingabritt από τη Νάουσα ξέρουν ελληνικά! (είναι παντρεμένες με Έλληνες και ίσως είναι από την περίπτωση που έλεγα τις προάλλες... . τα καλά ελληνόπουλα επέλεξαν σουηδέζες)... ςςςςςς... μη μας ακούσουν ;-)

Και υπόσχομαι ότι θα το διαβιβάσω κι’ εγώ σε άλλα blogs που φτιάχνουν την δική μου μέρα/διάθεση και αυτά είναι: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ, Φουρτούνα στο Αιγαίο και Sweet December!

Να, κάτι τέτοια με προβληματίζουν και με βάζουν σε δίλημμα – κι άλλα blogs μ’ αρέσουν αλλά δε γίνεται να απονέμω τον τιμητικό τίτλο σε όλα...