Tuesday, February 26, 2008

Η JENNIFER ANISTON ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΨΥΚΤΗΣ.....


Το έλεγα εγώ και με κορόιδευαν!
«Τι πολλά ξέρεις...», μου έλεγαν ειρωνικά και νά που τώρα το κάνει η Jennifer Aniston!
Βάζει, λεει, τα ωάριά της σε κατάψυξη για να γίνει μητέρα αργότερα διότι ακόμα, λεει, δεν βρήκε τον πρίγκιπα της ζωής της!
Μάλιστα! Κι έχοντας έτσι ρεζέρβα τα παγωμένα της ωάρια έχει τακτοποιήσει και το θέμα αυτό και δε βιάζεται.... και στα 50 της μπορεί τώρα να γίνει μητέρα!

Άνω των 30 ετών πλέον η ικανότητα της γυναίκας για «παραγωγή ανθρώπου» μειώνεται! Τα ωάρια αδυνατούν και, μη βρει η κοπέλα όποιον κι όποιον, πάνω στην βιασύνη της, και αραδιάσει 2-3 πιτσιρδέλια και μετά να ψάχνεται στα δικαστήρια για χωρισμούς και για το ένα και για το άλλο...

Όταν εγώ το έλεγα στα θηλυκά του οικογενειακού μου κύκλου μ’ έβλεπαν σαν εξωγήινη και ο καιρός συνεχίζει να τρέχει ενώ ο αριθμός στην οικογένειά μου παραμένει ο ίδιος!
Υπογεννητικότητα έχει πέσει στο Μελετλιδέηκο!

Και το άλλο;
Παλιά, μεταξύ σοβαρού και αστείου και λόγω της δυσκολίας άμεσα να ενημερωνόμαστε μεταξύ μας τα 100 άτομα της οικογένειας, πρότεινα να ξεκινήσουμε ένα είδος newsletter με νέα από όλες τις υποοικογένειες Μελετλίδη...
Γέλαγε, τότε, σαρκαστικά ο συχωρεμένος, τώρα, ανιψιός μου Ιορδάνης.

«Ε, ρε φαντασμένη», μου ‘λεγε και νά που σήμερα όντως μαθαίνουν τα νέα μου μέσω του blog!

Το να είσαι κάποια βήματα μπροστά από τα γεγονότα είναι καλό αλλά το να είσαι πολλά βήματα μπροστά επιφέρει πολλές φορές προβλήματα και κάπου εκεί έχω κάνει σφάλματα εγώ κατά καιρούς....