Monday, February 4, 2008

ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ;


Νέα εβδομάδα, νέα διαδικασία να ψάξω την κάμερά μου, που σαν ερωτευμένη ξέχασα πρόσφατα στο Lufthansa-αεροπλάνο μεταξύ Νέας Υόρκης και Φρανκφούρτης, αφού την περασμένη εβδομάδα δεν κατάφερα τίποτα...

Και κατέληξα να τηλεφωνήσω στο lost and found της Lufthansa στην Φρανκφούρτη αλλά μ’ έναν φόβο μη πέσω σε κανέναν στραβόξυλο γερμανό που απαξιεί να μιλήσει τα αγγλικά!

Κι ευτυχώς μου τα ‘λεγε μια χαρά η κοπελιά στο τηλέφωνο, κοίταξε και αν είχε βρεθεί η κάμερα, «δυστυχώς όχι ακόμα», μου λεει κι εκεί που παω να αφήσω τα στοιχεία μου, όταν την βρουν να επικοινωνήσουν μαζί μου, τσαααακ γίνεται το θαύμα!

«Συμέλα...» αρχίζω να λεω εγώ «Is it a greek name» ρωτάει αυτή και εκεί ξέσπασε η φουρτούνα.
Η ποντιακή, κιόλας, διότι η Ζωή δεν είναι μόνο ελληνίδα αλλά είναι και πόντια κι εμείς οι πόντιοι μπερδευόμαστε όταν θέλουμε να εκφράσουμε χαρά, ευγνωμοσύνη, συγκίνηση κλπ., - μας βγαίνει ένα σύνολο από διαπεραστικές και ακατανόητες κραυγές κάπως...

Ωραία, λοιπόν!
Θα μας προσέξει ιδιαίτερα η Ζωή - η κάμερα θα ψαχτεί σε διεθνή χώρο, Ασία, Ευρώπη, Αμερική και βάλε...και θα επικοινωνήσει μαζί μου.

Αυτά, καλή μας επιτυχία!