Saturday, February 16, 2008

ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΒΥΖΙΑ...


Συνάντησα την Αθηνά τις προάλλες.
Από τα μέρη μου είναι κι αυτή και είχαμε καιρό να βρεθούμε αλλά η Αθηνά είχε ήδη ακούσει για την υπόθεσή μου!
Ό,τι γίνεται μαθαίνεται, βλέπετε, κυρίως όταν ο κόσμος είναι μικρός έτσι όπως είναι και οι έλληνες της Σουηδίας όπου όλοι λίγο - πολύ γνωριζόμαστε....

«Ε, ρε Συμέλα σε σένα ήρθε κι αυτός ο καρκίνος», είπε μόλις χαιρετηθήκαμε και το ‘λεγε μ’ εκείνο το αληθινό το ενδιαφέρον!

Φαίνεται το ενδιαφέρον όταν είναι αληθινό!
Ω, ναι εγώ το βλέπω καθαρά!
Φαίνεται επίσης και όταν είναι φτιαχτό, όταν δηλαδή γίνεται από καθαρή υποχρέωση και όχι από πραγματική έννοια!

«Στα δικά σου τα βυζιά έπρεπε να χτυπήσει κι αυτός... βρε Συμέλα και άντρες και γυναίκες συζητούσαμε τα βυζιά σου εκείνα... όλοι για ‘κεινα μιλούσαμε...», συνέχιζε να λεει ειλικρινέστατα!

Τι ήθελες, βρε Αθηνούλα, και μου την θύμισε εκείνη την εποχή που ακόμα και των σουηδών τα βλέμματα, που σπάνια δείχνουν θαυμασμό ή ενθουσιασμό, έστρεφαν προς αυτά!

Άθελά της η Αθηνά με στενοχώρησε – με πήγε πίσω κάποια χρόνια και μου θύμισε την ομορφιά της θηλυκότητας που προσφέρει ένα όμορφο στήθος...

Μου θύμισε το σημαντικό κομμάτι της θηλυκότητάς μου που πριν περίπου ένα χρόνο έμεινε στο νοσοκομείο της Στοκχόλμης, Sant Görans, και που έκτοτε καταβάλλω προσπάθειες να αποφεύγω να το σκέφτομαι για να καταφέρω να μην πτοούμαι από την όλη κατάσταση!