Saturday, February 2, 2008

ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΤΕΩΣ WTC ΚΑΙ ΣΤΟ TIME SQUARE!

Μερικές φωτογραφίες ακόμα από την Νέα Υόρκη που πρόσφατα επισκέφτηκα!

Η πρώτη φωτογραφία:
Δεν ξέρω σε ποιόν ή σε ποιους αρέσει αυτό το `καρναβάλι` του TIME SQUARE της Νέας Υόρκης αλλά εγώ δεν συγκινήθηκα θετικά όταν επιτέλους το είδα ζωντανά απέναντί μου!
Κάτι σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο με χρωματιστές λάμπες να αναβοσβήνουν ασταμάτητα μου φάνηκε.
Ένας χαμός από λογιών – λογιών, και διαφορετικών μεγεθών, αφίσες που αλλάζουν χρωματισμό αργά και σταδιακά ή απότομα, λαμπάκια που αναβοσβήνουν, φώτα που σε τυφλώνουν με τον δυνατό τους φωτισμό , οθόνες, κλπ., και φυσικά με μαγαζιά και αμάξια.
Με ένα σωρό μαγαζιά, αμάξια κόσμο... και αυτά τα λογότυπα;
Λένε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος, και τόπος, για μια εταιρία να διαφημιστεί!
Είμαι σίγουρη ότι εγώ αν είχα εταιρία εκεί δεν θα την διαφήμιζα...

Την φωτογραφία την τράβηξα μέσα από το αμάξι και φυσικά την έχω σώσει στο USB διαφορετικά θα ήταν μέσα στην κάμερα που ακόμα δεν ξέρω πού βρίσκεται – την έχω ξεχάσει μέσα στο αεροπλάνο από Νέα Υόρκη για Φρανκφούρτη... τρέχα γύρευε δηλαδή!


Η δεύτερη φωτογραφία:
Σε παγκάκι του πάρκου, δίπλα στο τέως WTC, και πολύ κοντά στο Wall Street, υπάρχει αυτό το γλυπτό που παριστάνει έναν που γλίτωσε από την καταστροφή του 9-11.

Τον βλέπεις με τα σκονισμένα του ρούχα αλλά παρόλα αυτά κάθεται και κάτι ψάχνει στην γραντζουνιασμένη του attaché τσάντα... και συλλογίζεται!
Τι συλλογίζεται; μόνο αυτός το ξέρει!
Προφανώς και ο γλύπτης που το κατασκεύασε!
Εγώ λεω ότι συλλογίζεται την χασούρα του στις μετοχές... εσείς τι λετε;


Η τρίτη Φωτογραφία:
Όπως είναι η φωτογραφία, μπροστά ακριβώς, φαίνεται ότι κάτι κατασκευάζουν.
Είναι ακριβώς το σημείο όπου υπήρχαν οι δίδυμοι πύργοι.
Πιο κοντά δεν γίνεται να πας να φωτογραφίσεις, δεν σε επιτρέπουν κιόλας αλλά άκουσα ότι οργανώνουν κάποια τουρς - φτιάχνουν κάτι σαν γέφυρα και περνάν τα γκρουπ από πάνω για να δουν στο βάθος τις τρύπες... πάντως εγώ τέτοιο πράγμα εκεί γύρω δεν είδα!

Με άλλα λόγια αν υπήρχαν οι πύργοι και εγώ έβγαζα φωτογραφία από το ίδιο ακριβώς σημείο θα φαίνονταν μόνο τοίχοι. Οι τοίχοι των πύργων και όχι αυτό το κενό που τώρα φαίνεται μέχρι τα επόμενα κτίρια!

(διαβάστε και στο άλλο μου blog γι αυτήν που μια ζωή ονειρευόταν ένα καπέλο με φτερό ΕΔΩ)