Wednesday, February 6, 2008

ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

Άσχετα με το πότε ακριβώς γεννήθηκα δηλωμένη, πάντως, είμαι στις 7 Φεβρουαρίου του 1954 και κάθε χρόνο τέτοια μέρα με πιάνει θλίψη!
Α, μπα, όχι επειδή γερνάμε – άλλωστε τον εαυτό μου τον γουστάρω περισσότερο σαν «γριά» -, αλλά με στενοχωρεί το γεγονός ότι δεν κατάφερα να αποκτήσω ένα "παλάτι", σαν αυτό που έγραφα εδώ, για να μπορώ να καλώ όλους τους συγγενείς, φίλους, γνωστούς κλπ., που αυτό σημαίνει ότι πρέπει να απορρίπτω κάποιους!

Κι αυτό εμένα με στενοχωρεί γι αυτό σκέφτηκα φέτος να κάνω κάτι διαφορετικό για να συνδέσω και την ιδιαίτερη μου χαρά που επιτέλους καθάρισα την χαρτούρα που υπήρχε στοιβαγμένη σε όλο μου το σπίτι - τα αρχειοθέτησα όλα μια χαρά!

Προσκαλώ δημόσια όλους σε öppet hus!
Έτσι, να μπαινοβγαίνει κόσμος... Είναι μάλλον ο μοναδικός τρόπος για να χωρέσουμε στο σπιτάκι των 54 τετραγωνικών!

Όποιος με διαβάζει, λοιπόν, και θέλει να έρθει είναι καλοδεχούμενος!

Ο μπουφές θα είναι στρωμένος την Παρασκευή (8 Φεβρουαρίου) από τις 14.00 και θα αποτελείται από ελληνικά, ανατολίτικα, ευρωπαϊκά κλπ. εδέσματα!
Πολυπολιτισμικοί εμείς πολυπολιτισμικό και το μενού και φτιαγμένο από τα χεράκια μου, παρακαλώ!!!

Διεύθηνση: Skridskovägen 16, στάση metro: Hägerstensåsen, Στοκχόλμη!

Η πρόσκληση ισχύει και για τους εκτός Στοκχόλμης – πάρτε αμάξι, τρένο, αεροπλάνο κλπ. κι ελάτε ;-)

Σε περίπτωση που βρείτε την κάτω πόρτα κλειδωμένη καλέστε στο 073-9813644 να σας ανοίξω
Αυτά!

Πάρτε μαζί σας μια καλή μερίδα χιούμορ πάρτε και την γλυκειά σας καρδούλα και... Καλή αντάμωση!

Να συνεχίσω τώρα το μαγείρεμα.....

ΥΓ: μη ξεχάσετε να πάρτε και κάμερα διότι η δικιά μου ίσως είναι στη Σιγκαπούρη τώρα.Ίσως και στο Τέξας, αλλά ίσως κι εδώ δίπλα, στην Φρανκφούρτη, ... στο σπίτι μου, πάντως, δεν είναι!