Thursday, February 14, 2008

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΗ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ;-(


...που δεν έχουμε να λάβουμε ούτε ένα τριαντάφυλλο!
Ούτε καν μια καραμέλα για να γλυκάνει η ψυχούλα μας...
Τι κρίμα - τι απογοήτευση!

Από την μια σκέφτομαι σαν καταναλωτής και τέτοιες «αμερικάνικες» καταναλώσεις με εκνευρίζουν αφάνταστα κι από την άλλη σκέφτομαι σαν έμπορας (υπήρξα και τέτοια) και υποστηρίζω την υπερπαραγωγή και την υστερική κατανάλωση, έτσι, για να προχωράει η οικονομία αν πράγματι είναι αυτό που μια χώρα χρειάζεται για να ευδοκιμήσει...

Παλιά ήμουν κι εγώ μια από τις τρελές καταναλώτριες, πάντα στην τελευταία λέξη της μόδας, αλλά τα τελευταία χρόνια, κυρίως τον τελευταίο χρόνο, έχω γίνει η χειρότερη.
Χαίρι δεν έχουν από μένα οι παραγωγοί πχ. αρωμάτων και χρωμάτων, καλλυντικών, κοσμημάτων κλπ. - τον τελευταίο μήνα όμως ξανάρχισα να ψάχνω κάποια απ' αυτά... μπα, δεν νομίζω να κρατήσει για πολύ αυτή η ανεξήγητη αλλαγή μου!

Έτσι, λοιπόν, και με τα δισεκατομμύρια τριαντάφυλλα που καταναλώνονται σήμερα αλλά και με τις άλλες τόσες, και ακόμα περισσότερες, άνοστες ζελέ καραμέλες για να δείξουμε την αγάπη μας θαρρείς και άλλος τρόπος δεν υπάρχει για κάτι τέτοιο!

...λες να αισθάνομαι το σύνδρομο της αλεπούς που όταν δεν έφτανε στα σταφύλια τα ‘λεγε άγουρα - ίσως να ‘ναι κι έτσι...
Μη ξεχνάμε, ωστόσο, πόση αλήθεια υπάρχει σ’ αυτό που μου λεει μια φίλη με mail: μη στεναχωριέσαι Συμέλα, κι αυτοί που πάνε λουλούδια αυτή τη μέρα μακάρι νάταν αληθινοί...
Αλλά από συνήθεια ας το ευχηθώ κι αυτό: Happy Valentine´s Day