Tuesday, December 5, 2006

Κατακτούμε την σελήνη...



Μα δεν έχουμε μόνο τον πυρετό του Νobel εδώ, στην Σουηδία, αλλά έχουμε άλλο έναν πυρετό!
Τον πυρετό του διαστήματος! Σε τρεις μέρες θα ξεκινήσει το διαστημόπλοιο για το ταξίδι του προς την σελήνη με έναν σουηδό στην παρέα!

Καλό ε;

Μας ανοίγει τον δρόμο προς εκεί και ποιος ξέρει που θα καταλήξουμε μετά!

Άκου τι υπηρεσία ανακάλυψαν: νωρίς την Παρασκευή να σου στείλουν sms να σε ξυπνήσουν για να μην χάσεις την απευθείας αναμετάδοση από το ταξίδι προς την σελήνη.
Όλα για το ταξίδι αυτό, αλλά και για το Νobel που κάθε χρόνο πομπωδώς το γιορτάζουν!

Δεν αποσκοπούσα να το γράψω αλλά το θυμήθηκα και δεν γίνεται! Θα το γράψω.

Πριν έξι περίπου χρόνια, που λετε, πήγαινα ένα πρωί για την δουλειά και στην εφημερίδα metro, της Στοκχόλμης (στο metro της Αθήνας έχω δημοσιεύσει απόψεις μου επί τρία χρόνια, ας το πω με τη ευκαιρία), διάβασα, λοιπόν, ότι κάπου στη Στοκχόλμη πουλούσαν οικόπεδα στη σελήνη – οικόπεδα σελήνης, ίσως είναι καλύτερα να πω!

Γελάτε; Μη γελάτε διότι εκεί θα καταλήξουμε σε λίγο...

Λίγο έλειψε να παρατήσω την δουλειά μου και να παω εκεί.
Μα ήταν πολύ υπεύθυνη η δουλειά, ένστολη security, ήμουν τότε και δεν γινόταν να μην πάω.
Αργότερα σκεφτόμουν ότι έπρεπε να είχα βρει τον τρόπο να παω και να αγοράσω καμιά δεκαριά στρέμματα!
Δεν ξέρεις τι γίνεται.
Τα παιδιά μου ίσως δεν δούνε τα οικόπεδα τους, εκεί πάνω, αλλά τα εγγόνια μου ίσως ευγνωμονούσαν τη γιαγιά τους που ήταν μερικά βήματα μπροστά και έκανε την έξυπνη αγορά...με 50 κορόνες (ούτε 5 ευρώ) έπαιρνα ένα στρέμμα!

Αυτό που δεν θα με συγχωρέσω είναι, κάποτε να πω: κοίτα τι έκανα και δεν τα αγόρασα τότε που κόστιζαν φραγκοδύφραγκα – πού να πάρεις ένα στέμμα τώρα που είναι απλησίαστα....


(Μη διατάξετε να πατήσετε το SSR σύμβολο για συνδρομή των κειμένων μου – άνευ αμοιβής)