Saturday, December 16, 2006

Τα Τολμώ μου, τα Μπορώ & τα Θέλω μου!



Ενώ σχολιαστές σχολιάζουν το κείμενό μου «η απομυθοποίηση του μύθου» σκέφτομαι κάτι που μου συνέβη σε λεωφορείο στην Αθήνα!
Και που το έχω γράψει για την αθηναϊκή εφημερίδα metro-rama.

Είχαμε μια μικρή συζήτηση με έναν ηλικιωμένο κύριο και κατεβαίνοντας τις σκάλες για να φύγει πρόλαβε να μου πει «Τρία διπλώματα έχω.... και τι τα έκανα:»
Την απάντησή μου «Εσύ τι έκανες για να τα αξιοποιήσεις», δεν την άκουσε.
Είχαν ήδη κλείσει οι πόρτες του λεωφορείου...

Την άκουσε όμως μια κυρία, συνεπιβάτισσα, και αντί γι αυτόν απάντησε αυτή με την στερεότυπη απάντηση που, απανταχού μεταξύ ελλήνων, ακούς!

«Εδώ, κοπέλα μου αν δεν έχεις μέσον δεν κάνεις τίποτα...»

Αναρωτήθηκα τότε εγώ, μεγαλόφωνα για να ακούσει κι αυτή, γιατί εγώ, που δεν γνώριζα κανέναν - μα κανέναν, είχα μέχρι τότε εκδώσει βιβλίο, είχα δημοσιεύσει απόψεις μου στην μεγαλύτερη εφημερίδα της Ελλάδας, metro, που με την ευκαιρία να πω ότι πρόκειται για διεθνή εφημερίδα με ξεκίνημα και με τα κύρια της γραφεία στην Στοκχόλμη!
Και αυτά μέσα σε χρονικό διάστημα 1-2 χρόνων...

Δεν τα λεω για να παινευτώ αν και θα ‘πρεπε και αυτό να κάνω! Γιατί όχι;
Τα λεω για να ακούσετε την απάντηση αυτής της κυρίας εκεί όπου κρύβεται όλο το μυστικό!


"ΕΣΥ, ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ" καμιά 70 αυτή 45+ εγώ, επομένως "κοπέλα" ήμουν γι αυτήν "ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ!!!"

Αυτό, λοιπόν, τα λεει όλα!
Δραστηριοποίηση και ταυτόχρονα απομυθοποίηση του μύθου «μέσου», που σε κάνει να τα περιμένεις από άλλους!

Αυτά είναι τα απαραίτητα στοιχεία στον άνθρωπο!
Τα πτυχία και οι αξίες πολλές φορές αποδείχτηκαν σαν δευτερεύοντα προσόντα!

Τα ΤΟΛΜΩ, τα ΜΠΟΡΩ και τα ΘΕΛΩ σαν πρωτεύοντα!

Περισσότερα ζωντανά παραδείγματα θα ακολουθήσουν.

(Μη διστάσετε να πατήσετε το SSR σύμβολο για συνδρομή των κειμένων μου)