Thursday, November 30, 2006

Με 400 Ευρώ

Η Gudrun Schyman είναι μια σουηδέζα που ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ!
Με την προυγούμενη κυβένηση, των κεντροαριστερών, εκπροσωπούσε το κομμουνιστικό κόμμα στην Βουλή, μα μάζεψε μια μέρα τα μπογαλάκια της και την έκανε...
Πήρε, λοιπόν, και μάζεψε γυναίκες και έκανε ένα νέο κόμμα που το ονόμασε Fi (feminist initiativ)

Τον καιρό εκείνο πολλοί με προέτρεψαν να γίνω μέλος, αλλά εγώ ποτέ δεν είχα συμπαθήσει οτιδήποτε έχει να κάνει μόνο με γυναίκες, από γυναίκες και για γυναίκες.
Το ίδιο, ασφαλώς, ισχύει και με κάτι που έχει να κάνει μόνο με άντρες, από άντρες και για άντρες...
«Θέλω και άντρες, εγώ, όχι μόνο γυναίκες» τους έλεγα τότε... για να τελείωνα από την συζήτηση ;-)

Ήρθε, που λετε, αυτή σήμερα και έκανε κάτι καινούργιο!Θέλει οπωσδήποτε να μπει σε διοικητικά συμβούλια εταιριών, αυτών που είναι στο χρηματιστήριο Nordic, πχ. στις Ericsson , SEB, Investor, Volvo, Kinnevik, SAS, H&M
Και αγόρασε με 4000 κορόνες (ούτε 400 ευράκια) μετοχές από αυτές για να «σηκώσει φωνή» στις ετήσιες συνελεύσεις των εταιριών, που από τον Μάρτιο θα ξεκινήσουν!
Θέλει οπωσδήποτε να ακουστούν και οι γυναικείες φωνές στον χώρο αυτό...

Τώρα μάλιστα! Τώρα την ακολουθώ ευχαρίστως αλλά με τα 400 ευράκια πόσο δικαιούται να ακουστεί η φωνή της;

Κάποτε έψαξα να δω με ποια κριτήρια μπαίνεις σε διοικητικά συμβούλια εταιριών.
Σιγά-σιγά να κάνω τα πρώρα βήματα, αφού, πώς να το κάνουμε, μ’ αρέσουν τέτοια «δωμάτια»!
Δωμάτια με Δύναμη και Κύρος, που τα αποκαλούν οι σουηδοί!
Δεν είναι καιρός, τώρα, να κρύβουμε τις επιθυμίες μας!
Και σε όσους ρώτησα, τότε, τόσες διαφορετικές απαντήσεις πήρα!
Ο ένας μου είπε ότι πρέπει να γνωρίζω την νομοθεσία που ισχύει για τις Ανώνυμες Εταιρίες.
Άλλος μου είπε ότι τέτοιες «βλακείες» είναι δουλειά των Nομικών που η συγκεκριμένη εταιρία έχει στο προσωπικό της δυναμικό, κι όχι του μέλους του Δ. Σ., που υποτίθεται θα είμαι.
Άλλος μου είπε ότι με την δυναμική και δραστήρια συμβολή μου δεν χρειάζομαι περισσότερα προσόντα.
Άλλος είπε ότι πρέπει να είμαι συμμέτοχος, να αγοράσω, δηλαδή, μετοχές από την συγκεκριμένη εταιρία, κι εγώ τότε πίστεψα ότι επρόκειτο για εκατομμύρια ευρώ...

Πού να τα 'βρισκα αυτά, διότι αν είναι να μπω σε συμβούλια με 400 μόνο ευρώ ασφαλώς και θα ακολουθήσω το παράδειγμα της Gudrun Schyman!
Αυτά..
Να δούμε πού θα μας παει και αυτό το παραμύθι!